گران‌ترین گوشی هواوی رونمایی شد گران‌ترین گوشی هواوی رونمایی شد | آوتاف
خانه / اخبار داغ / گران‌ترین گوشی هواوی رونمایی شد

گران‌ترین گوشی هواوی رونمایی شد

دیجیاتو: شرکت کاویار که به ساخت نسخه لوکس محصولات الکترونیکی مانند آیفون‌ها و آیپدها معروف است، حالا به سراغ یکی از پرچمدارهای هواوی یعنی میت ۴۰ پرو رفته و نسخه Jade Empire Limited Edition آن را توسعه داده است.

گران‌ترین گوشی هواوی رونمایی شد

در این مجموعه، با سه مدل روبه‌رو هستیم که یکی از آن‌ها قیمت فوق‌العاده بالایی دارد و به ده‌ها هزار دلار می‌رسد. در این محصولات از یشم سبز و مرمری استفاده شده است.

هواوی میت ۴۰ پرو Precious Harmony

گران‌ترین گوشی هواوی رونمایی شد

این مدل با نام «Precious Harmony»، گران‌ترین دستگاه است که در آن از طلای ۱۸ عیار استفاده شده و روی پنل پشتی‌اش با استفاده از لیزر، الگوهای جذاب و همچنین یک لاک‌پشت به چشم می‌خورد. برای این لاک‌پشت از یشم سبز یا Jade استفاده شده تا ظاهر لوکس به آن داده شود.

کاویار تنها ۸ نمونه از این موبایل را می‌سازد که البته چنین عددی تصادفی نیست و در فرهنگ چین، ۸ نماد ثروت و رفاه است. اگر می‌خواهید گران‌ترین گوشی هواوی در جهان را بخرید، باید ۷۱ هزار دلار هزینه پرداخت کنید.

مدل Dragon”s Son

گران‌ترین گوشی هواوی رونمایی شد

مدل دوم از این سری، پسر اژدها (Dragon”s Son) نام دارد که روی پنل پشتی آن یک اژدها به چشم می‌خورد. در جلوی این اژدها یک توپ قرار گرفته که برای ساخت آن از یشم سبز استفاده شده است. برای ساخت این بخش از لیزر و همچنین یک لایه طلا استفاده شده است.

این مدل تنها در ۱۶ نسخه تولید می‌شود و قیمتش برابر ۶,۴۵۰ دلار است. اگرچه با قیمت بالایی روبه‌رو هستیم اما قیمتش تفاوت زیادی با مدل قبلی دارد.

حتما بخوانید:  واکنش بانک مرکزی به اقدام FATF: مشکلی نیست!

هواوی میت ۴۰ پرو Gohua

گران‌ترین گوشی هواوی رونمایی شد

آخرین مدل، Gohua نام دارد که از پنل پشتی تیتانیومی به همراه یشم مرمری بهره می‌برد. کاویار تنها ۷۶ نمونه از این دستگاه را تولید می‌کند و قیمتش کمی کمتر از مدل قبلی است. این پرچمدار لوکس و جذاب هواوی با قیمت ۶,۲۹۰ دلار به فروش می‌رسد.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *