گرایی: نمی‌گذارند مدال‌های زیادی نصیب ما شود گرایی: نمی‌گذارند مدال‌های زیادی نصیب ما شود | آوتاف
خانه / اخبار داغ / گرایی: نمی‌گذارند مدال‌های زیادی نصیب ما شود

گرایی: نمی‌گذارند مدال‌های زیادی نصیب ما شود

ایسنا: فرنگی کار وزن ۶۷ کیلوگرم ایران و دارنده مدال طلای المپیک پس از ورود به تهران خواستار توجه بیشتر مسئولان به رشته های مدال آور شد.

محمدرضا گرایی پس از بازگشت تیم ملی کشتی فرنگی به ایران، گفت: خدا را شکر از این مسابقات دست پر بازگشتیم. امیدوارم در المپیک های بعدی مدال های طلای بیشتری را داشته باشیم و رکوردشکنی کنیم.

گرایی: نمی‌گذارند مدال‌های زیادی نصیب ما شود

وی درباره فرصت ۳ ساله تا المپیک بعدی، خاطرنشان کرد: مسئولان باید به رشته های مدال آور مثل کشتی و وزنه برداری توجه بیشتری داشته باشند تا در این ۳ سال بتوانند به خوبی آماده شوند و مدال های بیشتری را در پاریس بدست بیاورند.

دارنده مدال طلای المپیک توکیو، درباره نتایج فرنگی کاران ایران در توکیو، گفت: قطعا در مسابقات همه کشورها مدعی کسب مدال هستند. از آنجا که کشتی ایران در اتحادیه جهانی کرسی ندارد، نمی گذارند مدال های زیادی نصیب ما شود کما اینکه در کشتی برادرم با ناداوری نگذاشتند او به مدال برسد. امیدوارم در المپیک بعدی مدال های بیشتری نصیب کشتی ایران شود.

گرایی در پایان درباره خبرهای منتشر شده در برخی رسانه ها مبنی بر ادعای زمان نامناسب وزن کشی در کشتی علیرضا نجاتی، خاطرنشان کرد: اتفاقا زمان وزن کشی مناسب بود و فاصله ۲ ساعته تا کشتی ها داشت اما نجاتی بخاطر کم تجربگی و از سوی دیگر ناداوری فن سالتویی که زد ۲ نمره داشت اما یک پوئن گرفت و متاسفانه حقش را ندادند. او اگر پیروز می شد بدنش راه می افتاد و کشتی های بعدی را راحت پشت سر می گذاشت.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  پرستویی: به دستشویی رفتن مردم هم کار دارید؟!

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *