گل‌محمدی: آقای سجادی! حرف غیرمنطقی نزدم گل‌محمدی: آقای سجادی! حرف غیرمنطقی نزدم | آوتاف
خانه / اخبار داغ / گل‌محمدی: آقای سجادی! حرف غیرمنطقی نزدم

گل‌محمدی: آقای سجادی! حرف غیرمنطقی نزدم

تسنیم: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به صحبت‌های وزیر ورزش که گفته بود «مشکلات فنی را به مسائل مدیریتی گره نزنیم» واکنش نشان داد.

گل‌محمدی: آقای سجادی! حرف غیرمنطقی نزدم

یحیی گل‌محمدی پس از برتری یک بر صفر پرسپولیس مقابل صنعت‌نفت آبادان گفت: بهترین اتفاق بازی حضور هواداران بود و از تک تک آنها به خاطر تشویق‌ها و حمایت‌های‌شان تشکر می‌کنم. امروز، روز بزرگی برای فوتبال ایران و پرسپولیس بود که بعد از ۲ سال دوباره شاهد حضور هواداران و شور و اشتیاق آنها بودیم. خداراشکر  پیروز شدیم و این ۳ امتیاز برای ما خیلی مهم و حیاتی بود.

وی اضافه کرد: سعی کردیم با بازی رو به جلو و کنترل بازی در دو نیمه عملکرد خوبی داشته باشیم. هر وقت توانستیم به بازی سرعت دهیم و صاحب موقعیت شدیم. در مجموع بازی زیبایی بود و گل‌ زدیم ولی متاسفانه گل صحیح ما دیده نشد. این برد را به هواداران تبریک می‌گویم و از بازیکنان‌مان تشکر می‌کنم که تمرکز و انرژی زیادی با وجود مشکلات زیاد برای این بازی گذاشتند. نمی‌خواهم درباره این مسائل حرف بزنم ولی انتظار داریم که نسبت به خواسته‌های بازیکنان و تعهداتی که نسبت به بازیکنان وجود دارد تفکر بیشتری وجود داشته باشد.

سرمربی پرسپولیس گفت: باید خودمان را از لحاظ روحی و روانی برای بازی بعدی آماده کنیم. فکر می‌کنم لیگ برای ما تازه شروع شده است. بعد از اتفاقاتی که در یکی دو هفته پیش رخ داد و نتوانستیم امتیازات کامل را کسب کنیم به این سه امتیاز خیلی نیاز داشتیم تا بتوانیم جهش خوبی در جدول داشته باشیم و هم اینکه از لحاظ روحی و روانی خودمان را برای بازی‌های بعدی آماده کنیم.

حتما بخوانید:  به احتمال زیاد، «جمعه» عید فطر است

گل‌محمدی در خصوص صحبت‌های وزیر ورزش که گفته بود «مشکلات فنی را به مسائل مدیریتی گره نزنیم» تصریح کرد: از آقای وزیر به عنوان یک شخص محترم که در ورزش بودند هیچ انتقادی نکردیم. ایشان سکان هدایت ورزش کشور را در اختیار دارد و می‌دانیم که مسئولیت‌شان سنگین است و من با احترام کامل در کنفرانس قبل از بازی صحبت کردم.

وی افزود: این تیم ۴۰-۵۰ میلیون هوادار دارد که دوست دارند وضعیت مشخص شود، من هیچ قصدی نداشتم و فقط دلم برای تیم می‌سوزد. وقتی ما پوکر و گلات (چهار و پنج قهرمانی متوالی در لیگ برتر) را رقم زدیم نمی‌توانیم بگوییم فقط کادرفنی در آن نقش داشته است. قطعا همه اعضا و ارکان باشگاه کمک کردند، از مدیریت تا تدارکات باشگاه و حمایت هواداران تاثیر داشتند و نمی‌توانیم موفقیت یا عدم موفقیت را به شخص خاصی ربط دهیم. یک مجموعه تلاش می‌کند یا نتیجه می‌گیرد یا نمی‌گیرد. من حرف‌های غیرمنطقی نزدم.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *