گل‌محمدی: احمدی‌نژاد استقلالی بود، حرفی زدیم؟ گل‌محمدی: احمدی‌نژاد استقلالی بود، حرفی زدیم؟ | آوتاف
خانه / اخبار داغ / گل‌محمدی: احمدی‌نژاد استقلالی بود، حرفی زدیم؟

گل‌محمدی: احمدی‌نژاد استقلالی بود، حرفی زدیم؟

ایسنا: یحیی گل محمدی درباره وضعیت پرسپولیس پس از دیدار برابر استقلال و حواشی این دیدار به صحبت پرداخت و گفت که هواداری یک مسوول از یک باشگاه ایرادی ندارد چراکه به طور مثال محمود احمدی‌نژاد هم طرفدار استقلال بود. او در این گفت‌وگو عنوان کرد که برخی با برگزاری جلسه‌هایی خواب‌های بدی برای پرسپولیس دیده‌اند.

در ادامه گفت‌وگوی یحیی گل‌محمدی را می‌خوانید:

* ابتدا درباره شرایط پرسپولیس بعد از داربی صحبت کنید. بعد از برد در یک بازی بزرگ، شرایط تیم‌تان را چطور ارزیابی می‌کنید؟

– داربی یک بازی در لیگ بود و سه امتیاز بیش‌تر نداشت. خوشحالیم سه امتیاز را گرفتیم و خیلی برای‌مان مهم بود چون می‌توانیم در کورس قهرمانی باقی بمانیم. الان رقابت جدی با سپاهان داریم البته تیم‌های دیگر هم هستند؛ باید بینیم وضعیت چطور است اما بازی مهمی را بردیم و این برد را به هواداران تبریک می‌گویم. تا دیروز (شنبه) برای برد خوشحال بودیم اما الان دیگر تمرکز ما روی تمرین و بازی‌های آینده است. الان هم باید خودمان برای بازی در جام حذفی برابر شاهین بندر عامری آماده کنیم. شرایط آب و هوایی آن‌جا سنگین است و از طرف دیگر تیم حریف انگیزه زیادی دارد تا برابر ما عملکرد خوبی داشته باشد. ما هم در نبود چند بازیکن مصدوم به آنجا می‌رویم که این کار ما را سخت‌تر می‌کند.

* در اواخر دیدار پرسپولیس برابر استقلال اتفاقاتی رخ داد که بازی را به حاشیه برد. چه دلیل باعث بروز درگیری‌های آخر بازی بود؟

– ما هیچ‌وقت این مسائل را تایید نمی‌کنیم و هیچ‌وقت هم شروع کننده این ماجراها نبودیم. بازیکنان ما دنبال این حاشیه‌ها نیستند و همیشه سعی کردیم اخلاق و مسائل فنی را درون زمین نشان بدهیم. در جریان بازی چند بار بازیکنان حریف روی زمین افتاده بودند که ما در شرایطی که می‌توانستیم حمله کنیم، توپ را به بیرون زدیم. اتفاقات پایان بازی اتفاقات خوبی نبود و نباید اتفاق می‌افتاد. داربی شرایط خاص خودش را دارد و اولین بار نیست که در داربی چنین اتفاقی رخ می‌دهد. در خیلی از داربی‌های قبلی هم اتفاقاتی به مراتب بدتر از این رخ داده اما باید مدیریت روانی و روحی خوبی داشته باشیم تا شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

حتما بخوانید:  واکنش جنجالی پناهیان به اولین مناظره

* حاشیه‌های داربی هم‌چنان ادامه دارد. توییت محمدجواد آذری ‌جهرمی و در ادامه واکنش فرهاد مجیدی که باعث انتشار بیانیه از سوی هر دو باشگاه شد. نظر شما درباره این موضوع چیست؟

– هر مسوولی حق دارد هواداری خود را نسبت به تیمی اعلام کند. مگر آقای احمدی‌نژاد استقلالی بود و یا نوه و نتیجه حضرت امام خمینی (ره) هوادار استقلال بودند، ما حرفی زدیم؟ ما هیچ‌وقت نسبت به استقلالی بودن مسوولان حرفی نزدیم. باشگاه استقلال هم باید چنینن رفتاری کند. آقای آذری‌جهرمی هوادار دو آتیشه پرسپولیس است و این که بخواهند این همه فشار به او بیاورند درست نیست. آن‌ها ذهن‌ها را به سمت آقای جهرمی منحرف می‌کنند تا واقعیت‌ها را پوشش بدهند.

* در جام حذفی سال گذشته نتوانستید به فینال برسید، آیا امسال برنامه جدی دارید تا در جام حذفی هم موفق ظاهر شوید و جام بگیرید؟

– ما در همه بازی‌ها با تمام وجود و تمام قوا وارد زمین می‌شویم و با تمام وجود برای برد بازی می‌کنیم. این وظیفه‌ای است که بر دوش همه ما است. گاهی ممکن است موفق باشیم و گاهی هم موفق نباشیم. با توکل بر خدا پیش می‌رویم.

* بحث جدایی بازیکنان در پایان فصل باعث نگرانی بازیکنان شده است. جدایی کنعانی‌زادگان تا بحث جدایی احمد نوراللهی. آیا در این زمینه باشگاه مساله تمدید قراردادها را جدی دنبال می‌کند؟

– فشردگی مسابقات آن‌قدر زیاد است که کار را سخت می‌کند. ما همه تلاش‌مان را انجام دادیم تا باشگاه قرارداد بازیکنان را تمدید کند. هم نامه نوشیتم و درخواست رسمی دادیم و هم به صورت شفاهی درخواست خودمان را گفته‌ایم. به امید خدا اتفاقات خوبی رخ بدهد.

حتما بخوانید:  تالار‌ها پس از یک سال تعطیلی بازگشایی شدند

* مباحث و مشکلات مالی این روزها گریبان پرسپولیس را گرفته است. نگران نیستید این موضوع تیم شما را به حاشیه ببرد؟

– مشکلات مالی از اول فصل وجود داشت. از شروع فصل تا به حال باید ۷۵ درصد قراردادها پرداخت می‌شد که انجام نشده است. ضمن این که تا به حال به غیر از ۸۰۰ دلار، اعضای باشگاه هیچ پاداشی هم دریافت نکرده‌اند. این مشکلات، تیم را اذیت می‌کند و نوع پرداختی که دارند و مثلا ۵ درصد و یا ۱۰ درصد در بازه زمانی طولانی می‌دهند، باعث ایجاد مشکلات زیادی برای همه ما شده است. باید فکری برای حل مشکل شود. بازیکنان روی قراردادی که امضا کرده‌اند، حساب می‌کنند و اگر به موقع پرداخت نشود مشکلات زیاد می‌شود و بازیکنان را اذیت می‌کند. واقعا حیف است چون بازیکنان با تمام وجود تلاش می‌کنند اما از آن طرف آن طور که شایسته این بازیکنان است با آن‌ها برخورد نمی‌شود.

* برخی معتقداند رویه‌ای ایجاد شده مبنی بر این که اگر باشگاهی قبل از بازی درباره داوری بیانیه بدهد و یا مربی در کنار زمین به داوری اعتراض کند، روند قضاوت‌ها به سود تیمش می‌شود. شما این موضوع را قبول دارید؟

– بحث بیانیه‌های قبل از مسابقات یک بحث غیرحرفه‌ای است. این که با بیانیه می‌خواهیم داور را تحت فشار قرار بدهیم، گاهی جواب می‌دهد و همه روی این موضوع کار می‌کنند. قبل از داربی هم از سوی باشگاه رقیب بیانیه‌ای صادر شد که این کار واقعا غیرحرفه‌ای بود. ما آرام‌ترین نیمکت لیگ برتر را داریم اما گاهی از این آرام بودن سوء استفاده می‌شود. وقتی نیمکت تیم حریف با فریاد می‌خواهد نظر داوری را برگرداند و با فریاد نظر داوری برمی‌گردد، ما هم می‌گوییم پس فریاد بزنیم تا بتوانیم از حق‌مان دفاع کنیم. البته منظور من بازی داربی نیست؛ کلی صحبت می‌کنم. این واقعا شکل خوبی ندارد و به ویژه حالا که استادیوم‌ها خلوت است و صداها می‌پیچد و همه می‌شنوند و این شکل بدی دارد. باید از خودمان شروع کنیم و از این جهت همیشه از نیمکت تیم خودم خواستم آرام باشند و از سایر نیمکت‌ها هم خواهش می‌کنم نسبت به این موضوع حساسیت بیش‌تری داشته باشند و اجازه بدهند داوران تمرکز داشته باشند. این یک واقعیت است و به یک قانون تبدیل شده که اگر مربی‌ای کم‌تر صحبت کند، حق تیمش را می‌خورند. متاسفانه داوران ما هم تحت تاثیر فریاد هستند.

حتما بخوانید:  واکنش‌های مجازیِ شلیک اشتباهی به ناوچه کنارک

* یکی از راه‌های کاش اشتباهات داوری، ورود VAR به فوتبال ایران است. آیا باشگاه پرسپولیس در این زمینه درخواستی نداده‌ است؟

– VAR نیاز به امکانات و تجهیز ورزشگاه‌ها است. نمی‌دانم امکانش را داشته باشیم. بعید می‌دانم بتوانیم امکانات مورد نیازش را فراهم کنیم و هر کسی این موضوع را مطرح می‌کند بیش‌تر حالت شعار دارد. امیدارم روزی VAR به فوتبال ایران بیاید تا حق تیم‌ها ضایع نشود.

* به عنوان نکته پایانی آیا صحبتی دارید؟

– می‌خواهم خطاب به هواداران بگویم خبرهایی شنیدم که فردا (دوشنبه) جلسه‌هایی قرار است برگزار شود که خواب‌های بدی برای پرسپولیس دیده‌اند و بیش‌تر هم نمی‌خواهم درباره آن صحبت کنم.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *