گل‌محمدی: به قصد کشتن ما نارنجک زدند! گل‌محمدی: به قصد کشتن ما نارنجک زدند! | آوتاف
خانه / اخبار داغ / گل‌محمدی: به قصد کشتن ما نارنجک زدند!

گل‌محمدی: به قصد کشتن ما نارنجک زدند!

تسنیم: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پرتاب نارنجک به سمت اتوبوس این تیم در مسیر هتل تا ورزشگاه فولادشهر اصفهان را کاری غیرانسانی و بی‌شرمانه توصیف کرد.

یحیی گل‌محمدی پس از برتری ۲ بر یک تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: قبل از اینکه وارد استادیوم شویم اتفاق خیلی بدی برای‌مان افتاد. خدا به ما رحم کرد که اتوبوس‌مان چپ نشد. اتفاق خیلی وحشتناکی بود. کسانی که این کار را کردند، به قصد کشت این کار را کردند. نارنجک‌هایی که پرتاب شد واقعا به نظرم جنگی بود.

گل‌محمدی: به قصد کشتن ما نارنجک زدند!

وی افزود: ما با استرس زیادی وارد زمین شدیم. قبل از بازی هم نمی‌خواستیم وارد زمین شویم. به احترام فوتبال و هوادارانی که پای تلویزیون بودند، بازی کردیم. من این تصمیم را در اختیار بچه‌ها گذاشتم. آنها تصمیم گرفتند بازی کنند. من در اتوبوس بچه‌ها نبودم، ولی وقتی بعد از رسیدن صحنه را دیدم واقعاً پاهایم می‌لرزید. صحنه بسیار وحشتناکی بود. امیدوارم برخورد خوب و جدی با این موضوع شود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: نیروی انتظامی هم خیلی زحمت کشید. از ورودمان تا بدرقه خیلی خوب این کار را انجام دادند، ولی در یک صحنه همه غافلگیر شدند و از بالای پل نارنجک‌ها پرتاب شد. یک کار غیرانسانی و بی‌شرمانه‌ای بود. احتمال زیادی بود که اتوبوس چپ شود و اتفاق ناگواری برای فوتبال رخ دهد که اگر اینطور می‌شد هیچ وقت تاریخ این مسئله را فراموش نمی‌کرد. باید فکری اساسی برای این موضوع شود. این مسئله آزاردهنده است.

گل‌محمدی در پاسخ به این پرسش که چه کسانی این کار را انجام دادند، گفت: نمی‌دانم، ولی چیزی که به ما گفتند دو نفرشان را دستگیر کردند. امیدوارم مشخص شود که این افراد از سمت چه کسانی بودند. این مسئله باید ریشه‌یابی شود.

حتما بخوانید:  نماینده تبریز: ‏از شکایت وزیر کشور استقبال می‌کنم!

وی در مورد پیروزی تیمش مقابل ذوب‌آهن نیز توضیح داد: ما واقعاً تحت تأثیر اتفاقات قبل از بازی بودیم. در نیمه اول هم کنترل بازی دست‌مان بود و روی یک اتفاق گل خوردیم. ذوب‌آهن هم تیم منظمی بود و ما در صحنه گل غافلگیر شدیم. در نیمه دوم با تمرکز بهتری وارد زمین شدیم و توانستیم به بازی سرعت بدهیم و از فضاها به خوبی استفاده کردیم. موقعیت‌های زیادی هم برای گلزنی داشتیم و گل‌های قشنگی زدیم. بازی خوبی در مجموع از لحاظ نتیجه و شکل بازی بود. باید به بازیکنان به خاطر روح بزرگی که دارند و ذهنیت قوی که از خودشان نشان دادند، تبریک بگویم. این برد را من مدیون اراده بازیکنان هستم. از هواداران می‌خواهم که مثل همیشه پشتیبانی و حمایت کنند. با وجود تمام مشکلاتی که دارند، وارد جزئیات نمی‌شوم، اما امیدوارم این مشکلات هم حل شود. از غیرت و اراده بازیکنانم امروز من درس‌های زیادی گرفتم. دم همه آنها گرم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به این موضوع که دو تعویض او باعث پیروزی سرخپوشان شده است، گفت: ما در نیمه دوم سعی کردیم روی ارسال‌ها عملکرد بهتری داشته باشیم. از بچه‌ها خواستیم به کناره‌ها بروند و از ارسال‌ها استفاده کنند. خوشبختانه آنها این کار را به خوبی انجام دادند. به خاطر سرعت بازی که در نیمه دوم از خودمان نشان دادیم، کارهای تاکتیکی خیلی خوب شکل گرفت و همانطور که گفتم علیرغم اتفاقات ناگوار و اینکه یک بر صفر عقب بودیم، واقعاً کار سختی داشتیم که ذهنیت قوی می‌خواست و بچه‌ها ما این را نشان دادند.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *