۴۸۰۰حساب کاربری توییتر نزدیک به ایران بسته شد ۴۸۰۰حساب کاربری توییتر نزدیک به ایران بسته شد | آوتاف
خانه / اخبار داغ / ۴۸۰۰حساب کاربری توییتر نزدیک به ایران بسته شد

۴۸۰۰حساب کاربری توییتر نزدیک به ایران بسته شد

برترین‌ها: توییتر اعلام کرد چند هزار حساب کاربری نزدیک به دولت ایران را از این شبکه حذف و در بخش اسناد عمومی این شرکت که از سال گذشته راه اندازی شده بایگانی کرده است.

طبق اعلام این شرکت،‌ نزدیک به ۴۸۰۰ حساب کاربری مرتبط با ایران در جریان این اقدام حذف شده‌اند.

بر اساس اعلامیه توییتر این حساب‌ها به صورت مستقیم یا غیرمستقیم با ایران در ارتباط بوده‌اند. هر چند نشانه‌ها و رفتار هر کدام از این کاربران با دیگران متفاوت بوده است.

۴۸۰۰حساب کاربری توییتر نزدیک به ایران بسته شد

از مجموع این حساب‌های حذف شده، ۱۶۶۶ حساب، نزدیک به دو میلیون بار توییت منتشر کرده بودند که محتوای آنها خبرهای بین‌المللی هم‌سو با دیدگاه‌های دیپلماتیک دولت ایران بوده است. ۲۴۸ حساب کاربری درباره اسرائیل توییت می‌کردند و ۲۸۶۵ حساب کاربری دیگر با به کارگیری شخصیت‌های جعلی، مباحث سیاسی و اجتماعی مربوط به ایران و جهان را هدف قرار می‌دادند.

به جز چند هزار حساب‌ کاربری ایرانی، چهار حساب از روسیه، ۱۳۰ حساب از اسپانیا و ۳۳ حساب کاربری از ونزوئلا در جریان این اقدام مسدود شده‌اند.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  شاید وام ازدواج ۲۵ میلیون تومان شود

درباره ی مدیر سایت

یک دیدگاه

  1. به طور طبیعی برای ما که فرقی نمی کند چرا که هم در کشور هنوز به طور رسمی ف ی ل ت ر است و هم چون همانند بنده هم هستند کسانی که یادشان نرفته استفاده از و ی پ ی ا ن مجازاتش ۵ سال حبس است و برای همین لحظه ای جرات پیوستن به این چیزها نداشته اند، خب پس واقعا این اقدامشان هیچ خللی در کشور ایجاد نمی کند.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *