آداما ترائوره به بارسلونا پیوست آداما ترائوره به بارسلونا پیوست | آوتاف
خانه / اخبار داغ / آداما ترائوره به بارسلونا پیوست

آداما ترائوره به بارسلونا پیوست

ورزش سه: آداما ترائوره، وینگر ۲۶ ساله و اسپانیایی ولورهمپتون به باشگاه بارسلونا پیوست.

بارسلونا در فصل زمستان امسال تا به حال فران توزس و دنی آلوس را به خدمت گرفته بود و حالا سومین خرید این تیم نهایی شده است. بر اساس اعلام باشگاه، آداما ترائوره به صورت قرضی از باشگاه ولورهمپتون و با بند خرید اختیاری حدود ۳۰ میلیون یورو راهی بارسلونا شده است. بدین ترتیب باشکاه اسپانیایی تا پایان فصل دستمزد آداما ترائوره را پرداخت می کند و تصمیم گیری در مورد جذب دائمی این بازیکن به فصل تابستان موکول خواهد شد.

آداما ترائوره در دوران نوجوانی در آکادمی لاماسیا بازی کرده و به خوبی با فضای باشگاه بارسلونا آشنایی دارد. پس از اتمام تست های پزشکی در روز جمعه، حالا ترائورره بعد از هفت سال بعد دوباره به باشگاه سابق خود بازمی گردد. مراسن معارفه این بازیکن او در روز چهارشنبه دوم فوریه و بدون حضور تماشاگر در استادیوم نوکمپ برگزار خواهد شد.

بعد از توافق نهایی با آداما ترائوره، بارسا حالا جانشینی برای عثمان دمبله پیدا کرده است. بدین ترتیب به نظر می رسد این ستاره فرانسوی در طی دو روز باقی مانده از جمع بازیکنان بلوگرانا جدا شده و به پیشنهاد تیمی از لیگ برتر پاسخ خواهد داد. ترائوره بین فصول ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۵ در مجموع چهار بار برای تیم اصلی بارسلونا به میدان رفته و یک بار نیز موفق به گلزنی شد.

آداما ترائوره به بارسلونا پیوست

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  سردترین برزیل - آرژانتین دوران، برنده نداشت

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *