آقای علی ربیعی، کاش کمی کمتر حرف بزنید آقای علی ربیعی، کاش کمی کمتر حرف بزنید | آوتاف
خانه / اخبار داغ / آقای علی ربیعی، کاش کمی کمتر حرف بزنید

آقای علی ربیعی، کاش کمی کمتر حرف بزنید

برترین‌ها: امان از این واکنش‌های نسنجیده و بی‌موقع، در حالی که تعلل در اعلام تعداد کشته‌شده‌های آبان راه را برای رسانه‌های خارجی باز کرده و حتی ادعای ۱۵۰۰کشته هم توسط رویترز منتشر شده و البته در روزهایی که شبکه‌ای مثل فرانس۲۴ یک گزارش تحلیلی و مفصل از ایران می‌رود، در این جا ما با پدیده‌هایی روبرو هستیم که الزامات خبررسانی در جهان کوچکِ پس از شبکه‌های مجازی را درک نمی‌کنند.

از یک طرف ۲۰:۳۰ و امثالهم با دست کم گرفتن مخاطب و ارائه گزارش‌های یک‌طرفه گاها بر حرف و حدیث‌ها اضافه می‌کنند و از طرف دیگر امثال ربیعی با حرف‌های نابجا خوراک رسانه‌های آن‌ورآبی را جور می‌کنند.

پیش از این وزیرکشور گفته بود: «به سر نزدیم و فقط به پا زدیم» که سخنگوی دولت در پاسخ به این پرسش که آیا سخنان محمود صادقی درباره اظهارات رحمانی فضلی درباره چگونگی شلیک ها به معترضین درست است یا خیر، گفته بود: من در آن جلسه نبودم ولی با آقای رحمانی فضلی که صحبت کردم گفت که بیانات من تقطیع شده است و آنچه که گفته ام شبیه سازی موضوع بوده و این که چطور اتفاقات رخ می‌دهد.

دیروز هم ربیعی با اشاره به اعتراضات اخیر گفته: «جاری شدن خون از بینی حتی یک ایرانی درد همه ماست.» همین جمله دوباره او و ایران را سوژه کرده! احتمالا ربیعی نمی‌داند مضاف بر شخصیت حقیقی، یک بعد حقوقی هم دارد و هر جمله‌اش کلی دردسر درست خواهد کرد. کاش برخی مسئولین کمتر حرف بزنند.

این جمله اخیر ربیعی واکنش‌های زیادی داشته که قابل انتشار نیست و ما اینجا فقط واکنش عبدالله مومنی را آوردیم.

حتما بخوانید:  استاد نتانیاهو برای ایران شرط گذاشت!

آقای علی ربیعی، کاش کمی کمتر حرف بزنید

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *