آهنگران در حمایت از نجفی به خبرنگاران توهین کرد آهنگران در حمایت از نجفی به خبرنگاران توهین کرد | آوتاف
خانه / اخبار داغ / آهنگران در حمایت از نجفی به خبرنگاران توهین کرد

آهنگران در حمایت از نجفی به خبرنگاران توهین کرد

برترین‌ها: محمدعلی آهنگران، فرزند صادق آهنگران مداح معروف با انتشار تصویری از حضور شهردار سابق تهران در دادسرای امور جنایی به اتهام قتل همسرش (میترا استاد) به همراه تصویری از چند کفتار! از نحوه برخورد خبرنگاران با محمدعلی نجفی به شدت انتقاد کرد.

آهنگران در حمایت از نجفی به خبرنگاران توهین کرد

آهنگران در صفحه شخصی خود نوشت: تصویر بالا یکی از تهوع آورترین عکسهای این روزهاست و بیشترین شباهت را با عکس پایین دارد. احمقانه ترین روش خبرنگاری و بی وجدان ترین خبرنگاران که موبایل به دست با حرص و ولع تمام در حال دریدن رسانه ای لاشه روح پیرمردی نابود شده برای چند عکس و خبر اختصاصی بیشتر و فروش چند نسخه روزنامه و چند بازدید بیشترند و به شان و کرامت یک انسان و‌حقوق قانونی یک متهم بی توجهند.

باید مدال زردترین و بی مایه ترین و بی اعتبارترین خبرنگاران کشور را اول به گردن صدا و سیما بعد به گردن همینهایی انداخت که مثل کفتار بر بالای طعمه در حال پاره کردن و دریدن هستند و با کمال تاسف نزدیک به اصلاح طلبانند و مدیران رسانه ای که به این سرطانهای اطلاع رسانی حقوق و دستمزد می دهند. نجفی مرتکب قتل و جنایت شده و اعتراف کرده و پرونده با همین وضع پیش برود و خانواده مقتول رضایت ندهند او بدون تردید اعدام خواهد شد اما بدانید متهم بر اساس شرع و قانون صاحب درجه ای از حقوق و کرامت است.

قنبر پیشخدمت امام علی علیه السلام که مامور حد زدن یک مجرم بود یک ضربه افزون بر حکم قاضی زده بود. علی علیه السلام قنبر را یک ضربه قصاص و یک ضربه دیگر بخاطر بی حرمتی به مجرم تعزیر کرد. برابر ماده ۹۱ آیین دادرسی کیفری تحقیقات مقدماتی به‌صورت محرمانه انجام می‌شود مگر در مواردی که قانون به نحو دیگری مقرر کند. کلیه اشخاصی که در جریان تحقیقات مقدماتی حضور دارند موظف به حفظ این اسرار هستند و در صورت تخلف، به مجازات جرم افشای اسرار شغلی و حرفه‌ای محکوم می‌شوند…»

حتما بخوانید:  «مرغ سحر» شجریان در عزاداریِ حسینیه یزد

شرافت رسانه ای گوهر نایاب این روزهای ماست. وظیفه می دانم از روزنامه های کیهان و رسالت و جمهوری اسلامی و اطلاعات بخاطر حفظ شان و حرمت خبرنگاری و رعایت شرافت روزنامه نگاری و عدم انتشار تیترهای سخیف و تحلیل‌های اب دوغی و سطحی تشکر کنم.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *