آیفون ۱۲ معرفی شد آیفون ۱۲ معرفی شد | آوتاف
خانه / اخبار داغ / آیفون ۱۲ معرفی شد

آیفون ۱۲ معرفی شد

وبسایت دیجیاتو: اپل سرانجام در رویداد Hi, Speed از آیفون‌های جدید در چهار مدل رونمایی کرد. آیفون ۱۲ با طراحی تازه، چیپست قدرتمند، نمایشگر OLED و مودم ۵G در روزهای آینده به بازار عرضه خواهد شد.

سری آیفون ۱۲ امسال در چهار مدل معرفی شده‌اند. اپل سرانجام از طراحی آیفون X دست کشید و حالا شاهد تیزتر شدن گوشه‌ها در آیفون‌های جدید هستیم که آن‌ها را هر چه بیشتر به آیپد پرو ۲۰۲۰ شبیه کرده است. اپل می گوید آیفون ۱۲ نسبت به نسل قبل حالا ۱۱ درصد باریک تر، ۱۵ درصد کوچکتر و ۱۶ درصد سبک تر شده است.

اپل، آیفون ۱۲ را معرفی کرد

آیفون ۱۲ از نمایشگر ۶.۱ اینچی با رزولوشن ۲۵۳۲ در ۱۱۷۰ پیکسل برخوردار است و برخلاف مدل سال قبل که پنل LCD داشت، حالا شاهد بکارگیری پنل باکیفیت‌تر OLED از نوع سوپر رتینا XDR هستیم که روشنایی ۱۲۰۰ نیت و تراکم پیکسل ۴۶۰ را به ارمغان می آورد.

اپل، آیفون ۱۲ را معرفی کرد

یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های جدیدی که به سری آیفون ۱۲ اضافه شده، پشتیبانی از شبکه ۵G است که از ماه‌ها قبل شایعه آن به گوش می‌رسید. این مدل از شبکه ۵G پشتیبانی کرده و به کمک قابلیتی به نام Smart Data Mode توانایی سوییچ کردن خودکار بین شبکه‌های ۵G و ۴G را دارد. اپل می‌گوید مودم ۵G آیفون ۱۲ در شرایط ایده آل سرعت دانلود ۴ گیگابیت بر ثانیه (۵۰۰ مگابایت بر ثانیه) را به ارمغان می آورد.

اپل، آیفون ۱۲ را معرفی کرد

اپل آیفون ۱۲ را به یکی از قوی‌ترین چیپست‌های دنیای موبایل یعنی چیپست ۵ نانومتری A14 بایونیک مجهز کرده است. این چیپست که در آیپد ایر ۴ نیز بکار گرفته خواهد شد، عملکرد درخشانی در برخی بنچمارک‌ها ثبت کرده است.

حتما بخوانید:  هوای تهران نفس‌گیر شد؛ چشم‌ها به آسمان

آیفون ۱۲ به دوربین دوگانه مجهز شده و برخلاف دو برادر بزرگتر از سنسور LiDAR بی‌بهره است. فیس آیدی نیز بهبود پیدا کرده و حالا به کمک فناوری الگوریتم Dynamic Zoning چهره کاربر را سریع‌تر تشخیص داده و قفل گوشی را باز می‌کند. این مدل همچنین توانایی فیلمبرداری ۴K با نرخ ۲۴۰ فریم بر ثانیه را دارد.

آیفون ۱۲ در رنگ‌های مشکی، سفید، قرمز (Product RED)، سبز روشن و آبی با شروع قیمت ۷۹۹ دلار و آیفون ۱۲ مینی با قیمت ۶۹۹ دلار به بازار عرضه خواهد شد.

در حالب تکمیل…

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *