احتمال تغییرات قریب‌الوقوع در صداوسیما احتمال تغییرات قریب‌الوقوع در صداوسیما | آوتاف
خانه / اخبار داغ / احتمال تغییرات قریب‌الوقوع در صداوسیما

احتمال تغییرات قریب‌الوقوع در صداوسیما

روزنامه خرسان در گزارشی از تغییرات قریب‌الوقوع احتمالی در صداوسیما خبر داده.

احتمال تغییرات قریب‌الوقوع در صداوسیما

این روزنامه نوشت:

* در روزهای اخیر اخبار تحولات قریب‌الوقوع در رسانه ملی اوج گرفته است. گفته می‌شود عبدالعلی علی‌عسکری رئیس رسانه ملی که از اردیبهشت ۹۵ بر کرسی ریاست سازمان صداوسیما تکیه زده است، به زودی جای خود را به یکی از معاونانش خواهد داد.

* وبسایت خبری نزدیک به شورای عالی امنیت ملی، اخباری را که از ریاست پیمان جبلی بر سازمان صداوسیما به گوش می‌رسید، تایید کرد و او را «گزینه اول ریاست رسانه ملی» دانست. این رسانه حضور جبلی را در جایگاه ریاست صداوسیما مثبت ارزیابی کرد.

* برخی رسانه‌ها نیز از تغییرات قریب‌الوقوع در سازمان صداوسیما خبرداده اعلام کردند نام پیمان جبلی معاون برون‌مرزی رسانه ملی، شهاب اسفندیاری رئیس دانشگاه صداوسیما و مصطفی محمدی رئیس مرکز طرح، برنامه و بودجه این سازمان برای تصدی ریاست رسانه ملی مطرح شده و جدی‌ترین گزینه تصدی بزرگ ترین و فراگیرترین رسانه کشور، پیمان جبلی است.

احتمال تغییرات قریب‌الوقوع در صداوسیما

* پیمان جبلی متولد ۱۳۴۵ در تهران، دانش‌آموخته کارشناسی ارشد معارف اسلامی و تبلیغ و دکترای فرهنگ و ارتباطات از دانشگاه امام صادق(ع) است. او که از سال ۱۳۹۵ و ابتدای ریاست علی‌عسکری بر صداوسیما تاکنون معاون برون‌مرزی رسانه ملی بوده است، پیش از این در بخش‌های خبری رادیو و تلویزیون فعالیت کرده و مسئولیت‌های مختلفی چون دبیر خبر، سردبیر، مدیرکل خبر و… را در این زمینه داشته است. جبلی در دوره دو ساله ریاست محمد سرافراز در صداوسیما، معاون خبر این سازمان بود.

* تغییرات در سازمان صداوسیما، محدود به رئیس سازمان نیست و بعضی مدیران ارشد رسانه نیز تغییر کرده یا خواهند کرد. علی دارابی معاون امور استان‌های سازمان صداوسیما، با حکم عزت‌ا… ضرغامی به وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری رفت و عهده‌دار معاونت این وزارتخانه شد؛ در روزهای اخیر نام علی فروغی بیش از دیگران برای این پست شنیده شده است. هر چند دوران حضور فروغی در شبکه ۳ بسیارخبرساز بوده اما او با حضور احتمالی در جایگاه معاونت استان‌ها، یک ارتقای مهم را در ۳۳ سالگی تجربه خواهد کرد.

حتما بخوانید:  یک دردسر دیگر؛ پنجره سرخپوشان بسته شد

احتمال تغییرات قریب‌الوقوع در صداوسیما

* با حضور احتمالی فروغی در معاونت استان‌ها، شبکه۳ مدیر تازه‌ای به خود خواهد دید که محسن یزدی خواهد بود. یزدی مدیر شبکه مستند سیماست که سابقه حضور در شبکه۳ را دارد و پیشتر قائم‌مقام فروغی در این شبکه بوده است.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *