ادامه شایعات درباره بازجو بودنِ دو مجری ۲۰:۳۰ ادامه شایعات درباره بازجو بودنِ دو مجری ۲۰:۳۰ | آوتاف
خانه / اخبار داغ / ادامه شایعات درباره بازجو بودنِ دو مجری ۲۰:۳۰

ادامه شایعات درباره بازجو بودنِ دو مجری ۲۰:۳۰

روزنامه آرمان ملی:

پخش اعترافات همیشه با حاشیه همراه بوده است. یکی از مستندهای پخش شده در صداوسیما با همین رویکرد «مظنونین همیشگی» بود که پس از پخش آن «آفتاب‌نیوز» نوشت: « شبکه فارسی زبان ایران اینترنشنال به نقل از رامین سیدامامی مدعی شد: گزارشگر این مستند یک بازجو بوده است! علی رضوانی، خبرنگار بخش خبری ۲۰:۳۰ است که در مستند «مظنونین همیشگی» با یک کارشناس مسائل امنیتی گفت‌وگو می‌کند.»

علی رضوانی که او را آقای ۲۰:۳۰ خطاب می‌کند، از حواشی رخ داده برای خودش چنین تعریف کرده بود: «دوماه مانده به المپیک ۲۰۱۲ یک رستورانی رفته بودم سمت درکه، یک نفر گفت دوتا از ورزشکارهای المپیکی شانس اول مدال، آن گوشه چه قلیونی می‌کشند. من هم پا شدم و رفتم سروقتشان. تا من را دیدند داشتند قبض روح می‌شدند. ولی خب جایی هم نقل نکردم.»

باز هم ابهام عملکردی مجری دیگر ۲۰:۳۰

اما مسأله به همین مورد خلاصه نشد و اخیرا سپیده‌قلیان هم مدعی شده و درباره حضور مجری ۲۰:۳۰مطالبی بیان کرده است. مشرق نوشت؛ سپیده‌قلیان درباره خبرنگار برنامه‌ 20:30 در توئیتی مدعی شده بود:‌ «در مراحل تولید طرحی سوخته، شخص خانوم آمنه سادات ذبیح‌پور، در اتاق بازجویی حضور داشت تا پس از ساعت‌ها شکنجه‌ جسمی و روحی، متنی را از قبل آماده کرده بود، برای خواندن در مقابل دوربین، در اختیار ما بگذارد.» آمنه سادات ذبیح پور در اینستاگرام در واکنش به توئیت قلیان نوشت: تو را ندیدم هیچ‌گاه، تو اهواز بودی و من تهران اما تمام تو را می‌شناختم.

برای مستندم درباره‌ات هرچه بود دیده و خوانده بودم. ساده بودی آنقدر ساده که به هر رنگی در می‌آمدی مثل موهایت می‌دیدم گرگ‌ها چگونه دوره‌ات کرده‌اند از توانا تا آن پیر نادانا! افسوسِ سپیده را برای روسیاهی می‌خواستند. بازجویت به تهران آمد. او را دیدم خانمی باوقار، نجیب وآرام . اخلاق برایش حکم می‌کرد از تو به بدی یاد نکند از تو واقعیت‌ها را گفت. اما بعدها شنیدم که برای بار دوم و برای دیدنت به در خانه‌ات آمده برادرت با لگدی او را از پله به پایین پرت کرده و چند دنده او شکسته‌اند وهم چند برابر شد وقتی او اهواز بود و بستری و من تهران… تو را ندیده‌ام اما به‌جای تنفر به تو ترحم دارم. دلم می‌خواست ببینمت اما به‌جای آنکه تو سر حرف زدن را باز کنی، من تشنه یک صحبت طولانی بودم.

حتما بخوانید:  مجید صدری از سرپرستی پرسپولیس استعفا داد

تو از من به حقوق بشر غربی شکایت کردی، من اما از تو به خدا شکایت می‌برم. یقین دارم هرکه با آل علی درافتاد ورافتاد. من تو را ندیم اما بهتر است دیدار ما به قیامت باشد، آنجا دیگر طلبکار و بدهکاری برای حق الناس نخواهد بود.» فارغ از ارزیابی درستی ادعای قلیان، آنچه ذبیح پور منتشر کرد عاری از ابهام نیست. نخست آنکه رنگ موی قلیان چه ارتباطی با اتهامات او دارد. از سوی دیگر پاسخ به این سوال هم لازم است که چه ارتباطی میان او و بازجوی قلیان وجود دارد و از آنجا که ادعای مواجهه خانم بازجو با برادر قلیان امر عادی نیست مشخص نیست مجری ۲۰:۳۰ چرا چنین موضوعی را مطرح کرده است.

داستان تکراری تهدید

کیهان و جهان‌نیوز هم از قافله عقب نماند و دیروز بیان داشتند:‌ «شبکه‌های ضدانقلاب و معاند فارسی‌زبان بی‌بی‌سی و ایران اینترنشنال که به مزدوری ملکه انگلیس و رژیم آل‌سعود مشغول هستند و از سوی استکبار تغذیه فکری می‌شوند در برنامه‌های تحلیلی خبری پنجشنبه شب پنجم دی خود به بهانه حمایت از پسمانده‌های آشوب‌های اخیر در آبان‌ماه ۹۸ در ایران از گزارش‌های ویژه خبرنگار خبرگزاری صداوسیما (آمنه سادات ذبیح‌پور) در افشاگری پشت پرده این حوادث برآشفتند. این رسانه‌ها در همین ارتباط ضمن نکوهش کار خبرنگار خبرگزاری صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران، وی را تهدید کردند.»

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *