استقبال هواداران استقلال از ترانسفر اسماعیلی استقبال هواداران استقلال از ترانسفر اسماعیلی | آوتاف
خانه / اخبار داغ / استقبال هواداران استقلال از ترانسفر اسماعیلی

استقبال هواداران استقلال از ترانسفر اسماعیلی

تسنیم: هواداران العربی واکنش‌های متفاوتی نسبت به انتقال هافبک ایرانی به این تیم نشان دادند که فعالیت هواداران استقلال در فضای مجازی در این واکنش‌ها بی‌تأثیر نبوده است.

فرشید اسماعیلی ساعاتی پیش به‌عنوان جانشین مهرداد محمدی که به دلیل مصدومیت از فهرست العربی خارج شده، با این باشگاه قطری قرارداد بست.

هواداران استقلال در فضای مجازی از این انتقال ابراز خرسندی کرده و حتی در صفحات مربوط به باشگاه العربی، از تیم قطری برای خرید اسماعیلی تشکر کردند. این نظرات موجب مخالفت اکثر هواداران العربی با انتخاب جانشین ایرانی محمدی شده و بسیاری از کاربران قطری، به این انتقال واکنش منفی نشان داده‌اند.

انتقاد هواداران العربی از جذب اسماعیلی

کاربری به نام عبدالله بن درهم در این خصوص نوشته است: خریدهای سایر باشگاه‌ها را ببینید؛ این هم خرید باشگاه العربی است. به همین دلیل است که العربی نمی‌تواند بوی مربع طلایی بالای جدول را هم استشمام کند و به جمع آنها نمی‌رسد.

کاربر دیگری به نام محمد قطر در این خصوص در صفحه هواداران العربی نوشته است: انتقادات زیادی از این بازیکن مطرح شده و گفته می‌شود بازیکنی ضعیف است.

محمد المنصوری، دیگر کاربر قطری از مسئولین باشگاه العربی قدردانی کرده که به سرعت، جانشینی برای مهرداد محمدی انتخاب کرده‌اند و برای فرشید اسماعیلی آرزوی موفقیت کرده است.

سلطان الدوساری دیگر کاربر قطری هم نوشت: سطح این بازیکن پایین‌تر از مهرداد محمدی است، اما امیدواریم برای العربی مفید باشد.

کاربری به اسم بوسلطان هم در خصوص این انتقال نوشت: باشگاه‌های دیگر سانتی کاسورلا و خامس رودریگس را جذب می‌کنند و باشگاه ما که ادعای رسیدن به کره ماه را دارد، فرشید اسماعیلی را جذب کرد.

حتما بخوانید:  آپدیت جدید اینستاگرام با یک تغییر مهم

یکی دیگر از کاربران هوادار العربی هم در این خصوص نوشته است: خوب است که بازیکن جانشین را در سریع‌ترین زمان انتخاب کردید. گفته می‌شود این بازیکن، بازیساز است و با حضور او انتظار داریم که هجومی بازی کنیم.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *