استقلال از شَرِ خانواده شفر خلاص شد؟! استقلال از شَرِ خانواده شفر خلاص شد؟! | آوتاف
خانه / اخبار داغ / استقلال از شَرِ خانواده شفر خلاص شد؟!

استقلال از شَرِ خانواده شفر خلاص شد؟!

سایت رسمی باشگاه استقلال: با اعلام باشگاه استقلال شکایت ساشا شفر از این تیم توسط فیفا رد شده است.

 کاظم قیم مدیر بین الملل باشگاه استقلال، در گفت‌وگو با سایت رسمی این باشگاه، درباره شکایت ساشا شفر از این باشگاه گفت: ساشا شفر طی یک شکایت از باشگاه استقلال خواهان مبلغی در حدود ۱۶۰ هزار دلار شده بود که بعد از دفاعیات خوب باشگاه استقلال و پس از یک سال بررسی این پرونده از سوی فیفا، امروز رای این پرونده صادر شد و فیفا به سود باشگاه استقلال رای داد.

وی افزود: طبق حکم فیفا، شکایت ساشا شفر از استقلال رد شده و او نمی‌تواند از استقلال پولی مطالبه کند.

گفتنی است باشگاه استقلال اعلام کرده تمامی مطالبات وینفرد شفر پرداخت شده است و او باید برای باز شدن پنجره نقل و انتقالات باشگاه استقلال به فیفا نامه بزند. اما صبح امروز اخباری منتشر شد که شفر ، ارسال این نامه را به پرداخت بدهی پسرش ساشا منوط کرده بود، و حالا با این خبر به نظر مشکلی دیگر سر راه آبی‌ها نباشید.

به گزارش میزان، دقایقی پیش ۲۴ هزار دلاری که باشگاه استقلال به وینفرد شفر، سرمربی آلمانی پیشین این تیم به حساب وکیل وی در کرواسی نشست.

به این ترتیب، باشگاه استقلال در مجموع ۵۹۲ هزار و ۷۳۰ دلار به شفر پرداخت کرد تا رسما پرونده طلب و شکایت این مربی از آبی‌پوشان بسته شود.

با این شرایط به نظر می‌رسد شفر طی یکی، دو روز آینده به فیفا اعلام کند که طلبش را از استقلال به طور کلی دریافت کرده تا فدراسیون جهانی فوتبال پنجره نقل‌وانتقالاتی استقلال را باز کند.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  آغاز خروج تفنگداران دریایی آمریکا از عراق

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *