اسرائیل: شاید اتفاقاتی در ارتباط با ایران روی دهد اسرائیل: شاید اتفاقاتی در ارتباط با ایران روی دهد | آوتاف
خانه / اخبار داغ / اسرائیل: شاید اتفاقاتی در ارتباط با ایران روی دهد

اسرائیل: شاید اتفاقاتی در ارتباط با ایران روی دهد

خبرگزاری مهر: وزیر جنگ رژیم صهیونیستی که موقعیتش به دلیل حمایت و ائتلاف با «نتانیاهو» به خطر افتاده در اظهاراتی به آغاز غنی سازی ۲۰ درصدی اورانیوم در ایران واکنش نشان داد.

«بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در مصاحبه با یدیعوت آحارونت، گفت: اعلام ایران در مورد غنی‌سازی ۲۰ درصدی نشان می‌دهد که «همه جهان باید فشار بر این کشور را تشدید کند و اسرائیل برای حصول این هدف، با متحدین خود در همه عرصه‌ها ارتباط گرفته است.

اسرائیل: شاید به زودی وقایعی در ایران روی دهد!

وی همچنین مدعی شد که که وقوع اتفاقاتی در ارتباط با ایران در آستانه تغییر دولت آمریکا محتمل است.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی توضیح بیش‌تری در مورد نوع و ماهیت اتفاق‌های احتمالی نداد اما افزود که ارتش و سایر نیروهای امنیتی این رژیم در آماده‌باش هستند و از آن‌چه که در جبهه مقابله با ایران می‌گذرد، به خوبی آگاهی دارند.

او اظهار داشت که شرایط حال حاضر، به ویژه در آستانه تغییر دولت در آمریکا، یکی از حساس‌ترین مقاطع است.

گانتز در حالی این اظهارات را بیان کرده که نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد وی به دلیل ائتلاف با نتانیاهو، جایگاه خود را در میان صهیونیست‌ها از دست داده و به احتمال زیاد در انتخابات ماه مارس این رژیم آرای چندان زیادی را کسب نخواهد کرد و بدین ترتیب از کابینه این رژیم حذف می‌شود.

روز گذشته نیز بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به ازسرگیری غنی‌سازی اورانیوم در ایران با غلظت ۲۰ درصد، مدعی شده بود اسرائیل هرگز به ایران اجازه نخواهد داد برنامه ساخت سلاح هسته‌ای داشته باشد.

در رابطه با اقدامات رژیم صهیونیستی محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه ایران، روز ۱۳ دی‌ماه اعلام کرده بود که رژیم صهیونیستی برای تحریک آمریکا از طریق دست زدن به اقداماتی مانند کشتن آمریکاییان در عراق، «فتنه‌انگیزی» می‌کند تا آمریکا را در آخرین روزهای کار دولت دونالد ترامپ به جنگ با ایران بکشاند.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  واکنش قوه قضائیه به حاشیه‌های استیضاح ربیعی

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *