اعتراف نماینده مجلس درباره رای احساسی به وزرا اعتراف نماینده مجلس درباره رای احساسی به وزرا | آوتاف
خانه / اخبار داغ / اعتراف نماینده مجلس درباره رای احساسی به وزرا

اعتراف نماینده مجلس درباره رای احساسی به وزرا

رویداد ۲۴ نوشت: علیرضا پاک فطرت می‌گوید: اگر لازم شد وزرای اقتصاد و صنعت، معدن و تجارت را استیضاح می‌کنیم.

علیرضا پاک فطرت، نماینده شیراز معتقد است مجلس و هیات رییسه در بحث مسائل اقتصادی جدی نیستند، چون اگر جدی بودند الان ارزش پول ملی ما این‌گونه نبود.

خط و نشان نماینده شیراز برای وزیر اقتصاد

پاک فطرت می‌گوید: زمانی که مجلس یازدهم تشکیل شد، دلار ۱۷ تومان بود و الان ۳۰ تومان است و این اصلاً قابل توجیه نیست. به نظرم هیات رییسه مجلس باید در ادامه جلسات و موضوعاتی که در صحن مطرح می‌شود بیشتر به مسائل معیشت، اقتصاد مردم، رونق تولید و افزایش قدرت پول ملی بپردازد.

عضو کمیسیون عمران مجلس یادآور شد: روزی که وزیر اقتصاد برای گرفتن رای اعتماد به مجلس آمد هیچ برنامه دقیقی را ارائه نداد، بلکه بیشتر کلیات را بیان کرد و به نظرم نماینده‌ها احساساتی رای دادند و امروز مجلس به این نتیجه رسیده که وزیر اقتصاد توانایی حل مشکلات اقتصادی کشور را ندارد. او فرد ضعیفی است و برنامه خاصی هم ندارد.

نماینده شیراز اظهار داشت: اگر وضع به همین منوال پیش برود طولی نخواهد کشید که طرح استیضاح وزیر اقتصاد به مجلس بیاید و مجلسی‌ها هم با کسی تعارف ندارند. بحث اقتصاد امروز بسیار مهم است، چون ما در تحریم اقتصادی هستیم و باید تمام پولتیک‌هایی که می‌توانیم را اجرا کنیم تا محاصره اقتصادی را بشکنیم و این کار وزیر اقتصاد و تیمش است، ولی ما چیزی از سمت او نمی‌بینیم و فقط شاهدیم که او به روزمرگی افتاده است.

پاک فطرت با اشاره به اینکه مجلس باید کمی تعارفات را کنار گذاشته و توجهش به مردم را بیشتر کند، گفت: اگر لازم شد به وزرای اقتصاد و صنعت، معدن و تجارت، تذکر محکم‌تر خواهیم داد و طرح سوال از آن‌ها را جدی پیگیری می‌کنیم و اگر نتوانند ما را راضی کنند روی به به استیضاح می‌آوریم.

حتما بخوانید:  روز ۱۳ فروردین در خانه بمانید

رییس مجمع نمایندگان استان فارس عنوان کرد: نگاهی به گذشته آلمان بیندازید؛ بعد از جنگ جهانی دوم، هم نیروی انسانی و هم منابعش نابود شد، اما در عرض ۲۰ سال به یکی از ابرقدرت‌های اقتصادی دنیا تبدیل شده است. به نظر من زمان دادن یک‌جور وقت‌کشی است و اگر دولت به دنبال انجام کار بود در همان ۱۰۰ روز اول می‌توانست کارهای بزرگی بکند.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *