افشای مشخصات گوشی اسرارآمیز آنر افشای مشخصات گوشی اسرارآمیز آنر | آوتاف
خانه / اخبار داغ / افشای مشخصات گوشی اسرارآمیز آنر

افشای مشخصات گوشی اسرارآمیز آنر

فرارو: یک گوشی هوشمند جدید از شرکت آنر با شماره مدل LGE-AN00 گواهینامه ۳C را دریافت کرده است.

به گزارش فرارو، شرکت Honor در حال کار روی یک گوشی هوشمند جدید با شماره مدل LGE-AN00 است و این دستگاه اکنون مراحل صدور گواهینامه ۳C را در چین طی کرده و از این طریق برخی از مشخصات مربوط به گوشی افشا شده است.

فرآیند صدور گواهینامه ۳C نشان داده است این گوشی هوشمند از پشتیبانی ارتباطی ۵G برخوردار است و همچنین مجهز به شارژر ۶۶ واتی خواهد بود.

لیست گواهی منتشرشده در وبسایت ۳C، شرکت Honor را به عنوان سازنده گوشی هوشمند آینده و همچنین متقاضی فرآیند گواهی تایید می‌کند. به گفته این وبسایت شماره مدل این دستگاه LGE-AN00 می‌باشد. اما نام واقعی دستگاه همچنان ناشناخته باقی مانده است.

سری Honor 60 و Honor X30 و البته گوشی هوشمند تاشو Honor Magic V همگی در چند ماه گذشته عرضه شده اند و حال باید دید که این گوشی جدید به کدام سری تعلق خواهد داشت.

افشای مشخصات گوشی اسرارآمیز آنر

اخیراً یک گوشی هوشمند دیگر Honor با شماره مدل GIA-AN00 در وبسایت بنچمارک Geekbench ظاهر شده که گمان می‌رود گوشی هوشمند Honor 60 SE آینده باشد. متاسفانه درباره این گوشی نیز به مانند این مدل جدید که به تازگی گواهینامه ۳C را دریافت کرده است، اطلاعات زیادی در دست نیست.

چنان که می‌دانیم کنگره جهانی موبایل (Mobile World Congress) قرار است از ۲۸ فوریه تا ۳ مارس ۲۰۲۲ در بارسلونای اسپانیا برگزار شود. در این همایش که از سال ۱۹۸۷ میلادی به این سو برگزار شده است بسیاری از سازندگان معتبر گوشی‌های همراه شرکت خواهند کرد.

حتما بخوانید:  کیهان از بلیت‌فروشی به زنان به شدت شاکی شد!

شرکت Honor نیز تأیید کرده است که در این کنگره جهانی شرکت خواهد کرد. در این رویداد شرکت Honor قصد دارد از محصولات خود برای بازار جهانی رونمایی کند. از جمله قرار است از دستگاه‌های سری Magic برای بازار‌های جهانی رونمایی شود.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *