افشین قطبی سرمربی فولاد خوزستان شد افشین قطبی سرمربی فولاد خوزستان شد | آوتاف
خانه / اخبار داغ / افشین قطبی سرمربی فولاد خوزستان شد

افشین قطبی سرمربی فولاد خوزستان شد

سایت باشگاه فولاد خوزستان: هیئت مدیره باشگاه فولاد خوزستان پس از بررسی گزینه‌های مختلف جهت سرمربیگری تیم فولاد خوزستان و لزوم تقویت این تیم در رقابت های باقی مانده از لیگ برتر هجدهم و حضوری مقتدرانه در فصل آینده رقابت ها، سکان هدایت تیم فولاد خوزستان را به سید افشین قطبی سپرد.

بر این اساس پس از رایزنی‌های مختلف و برگزاری جلسات با افشین قطبی نهایتاً قراردادی به مدت یک و نیم فصل بین باشگاه فولاد خوزستان و ایشان منعقد شد تا هدایت فولادمردان به این چهره شناخته شده فوتبال ایران و آسیا سپرده شود.

گفتنی است، سید افشین قطبی، مربی بین‌المللی ایرانی، مربی سابق تیم ملی فوتبال ایران و تیم فوتبال پرسپولیس است. او که در نوجوانی ایران را ترک کرده بود، فوتبال را در جوانی در آمریکا شروع کرد و مدتی هم کمک مربی تیم ملی این کشور بود.

افشین قطبی سرمربی تیم فولاد خوزستان شد

افشین خود در دوران سرمربیگری گاس هیدینک، دیک آدفوکات و پیم فربیک در تیم ملی فوتبال کره جنوبی کمک مربی این تیم بوده‌است. او در سال ۱۳۸۶ برای سرمربی‌گری تیم فوتبال پرسپولیس تهران به ایران بازگشت و این تیم را به قهرمانی لیگ برتر ایران رسانید.

وی همچنین سابقه مربیگری تیم ملی کره جنوبی، سوون سامسونگ کره جنوبی، لس‌آنجلس گلکسی آمریکا، شیمیزو اس-پالس ژاپن، کوراسائو، بوریرام یونایتد تایلند و شیجیاژوانگ چین را در کارنامه کاری خود دارد.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  رعایت نشدن پروتکل‌های بهداشتی در «آزادی»!

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *