امام‌جمعه تهران: گرانی‌ها ربطی به انقلاب ندارد امام‌جمعه تهران: گرانی‌ها ربطی به انقلاب ندارد | آوتاف
خانه / اخبار داغ / امام‌جمعه تهران: گرانی‌ها ربطی به انقلاب ندارد

امام‌جمعه تهران: گرانی‌ها ربطی به انقلاب ندارد

خبرگزاری فارس: خطیب جمعه تهران گفت: کسی نگوید که به ما چه، گرانی هست، نگرانی هست، می ارزد، گرانی ها ربطی به انقلاب ندارد، ربطی به ولایت ندارد، ربطی به شهدا ندارد، ربطی به شما خوبانی که شهید دادید و همیشه حاضرید مدافع حریم حرم انقلاب باشید، حرم شهادت باشید، ارتباطی به شماها ندارد.

صدیقی: حضور حداکثری در انتخابات مهم است

حجت‌الاسلام و المسلمین کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران، در آخرین خطبه جمعه سال ۱۳۹۹ که به صورت تلویزیونی پخش شد، به بیان نکاتی در خصوص اعیاد شعبانیه، تلاش‌های کادر درمان و عید نوروز و نیز انتخابات سال آینده پرداخت.

بخشی از سخنان حجت‌الاسلام صدیقی به این شرح است:

مهمترین مسئله‌ای که باید بهش توجه داشت، بیانات رهبر حکیم فرزانه هوشیار الهی مان را باید در نظر بگیریم، ایشان به مسئله انتخابات که در نظام ما یک استراتژیست، سوق الجیشی است، قابل مسامحه نیست. این حضور در انتخابات نشانه حیات یک ملت است، نشانه استمرار یک مکتب، یک جریان، یک انقلاب و یک حرکت الهی پدید آمده با خون شهیدان است. این را باید به عنوان نعمت قدر دانست.

اگر کشور ما کشور اسلامی است، اگر مشروعیت همه چیز ما و خلافت خدا مسئله ولایت است، اما جمهوریت اگر نباشد، ولایت پر و بالی ندارد. حضور مردم به قرآن رواج می دهد، به پاکی ها رواج می دهد، حضور مردم است که مستکبرین را می ترساند و حضور در انتخابات، تجدید بیعت با شهداست، تجدید بیعت با ولایت است، لذا کسی نگوید که به ما چه، گرانی هست، نگرانی هست، می ارزد، گرانی ها ربطی به انقلاب ندارد، ربطی به ولایت ندارد، ربطی به شهدا ندارد، ربطی به شما خوبانی که شهید دادید و همیشه حاضرید مدافع حریم حرم انقلاب باشید، حرم شهادت باشید، ارتباطی به شماها ندارد.

حتما بخوانید:  آقای نماینده، واقعا قبل از انقلاب برنج نبود؟

یک مقدارش عکس‌العمل تحریم های جهانی است، یک مقدارش مربوط به سوء مدیریت است. هر جا مسئولین به وظیفه عمل کردند، بنده خدا بودند، ولایت‌مدار بودند، قانون مدار بودند، این پیشرفت های نظامی ما، این پیشرفت های علمی ما، این بنیادهای دانش بنیان ما، این همه اختراعات، اکتشافات، هر روز یک ورق جدیدی تمدن ما می‌خورد و ما در قافله علم با سرعت داریم پیش می رویم. ا

گر بررسی بکنید آن جایی است که مسئولین خودشان را نخواستند نشان بدهند، خواستند به مردمشان خدمت کنند، مشکلات را برطرف کنند و تحت رهبری و قیادت رهبری که بوی خدا می دهد، بوی ائمه می دهد، اشراف به مسائل جهانی دارد و مردم را خوب درک می‌کند و مردم خودشان را ذوب در آن می دانند و دستوراتش، دستورات کارشناسی شده است اگر به اینها رعایت می کردند، ما امروز مشکلاتی به نام گرانی نداشتیم.

در انتخابات حضور حداکثری یک مسئله و مهم دیگر که خیلی مهم است، شما چهار سال حداقل و هشت سال حداکثر سکان اداره کشور را دارید به یک کسی می سپارید.

نگویید شورای نگهبان امضا کرده، شورای نگهبان کف را امضا کرده، شما باید همیشه همت بلند داشته باشید، سقف را ببینید و مسائلی که حضرت امام و حضرت آقا در شرایط رئیس جمهور که جهادی باشد، نستوه باشد، مردمی باشد، مؤمن باشد، اصل نظام برایش مهم باشد، به تعبیر من عاشق ولایت باشد، شب و روز برای مردم نشناسد و سوابق خوبی داشته باشد، حاشیه نداشته باشد.

شما یک رئیس جمهور ولایت‌مدار مردم دوست خستگی ناپذیر، انشاء الله تعالی با مشورت، با استمداد از خدا، با نذر و نیاز و با حضور مجاهدانه، شبیه حضور در جبهه های دفاع، این جبهه کمتر از آن جبهه ها نیست، شما را به خدا به خودتان رحم کنید، به فقرا رحم کنید، به هر تشریفاتی رأی ندهید، به کسانی رأی بدهید که درد شما را چشیده باشد، مشکلات را در زندگی یافته باشد و برای شما مایه بگذارد، از جان مایه بگذارد، خودش را فدای شما بکند و همیشه از اینها بودند، گاهی غفلت کردیم و از دستمان رفتند. مسئله انتخابات را خیلی مهم بدانید و قرآن کریم می فرماید «وَ إِذَا کَانُوا مَعَهُ عَلَى أَمرٍ جَامِعٍ لَم یَذهَبُوا» وقتی امر عمومی سرنوشت‌ساز یک کشور انقلاب کرده ی بعد از مرگ زنده شده و قدرتمند بخواهد عزت خودش را همچنان بالنده پیش ببرد، باید حضور شما، حضور حداکثری بوده باشد.

حتما بخوانید:  ترامپ: ایران یک روز مجبور به مذاکره با ما می‌شود

 

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *