امیرعبداللهیان: می‌توانیم کمبود برق لبنان را رفع کنیم امیرعبداللهیان: می‌توانیم کمبود برق لبنان را رفع کنیم | آوتاف
خانه / اخبار داغ / امیرعبداللهیان: می‌توانیم کمبود برق لبنان را رفع کنیم

امیرعبداللهیان: می‌توانیم کمبود برق لبنان را رفع کنیم

خبرآنلاین: وزیر امور خارجه کشورمان که به منظور گفتگو با مقامات لبنانی در بیروت به سر می‌برد، با نبیه بری رئیس مجلس نمایندگان این کشور ملاقات و موضوعات مورد علاقه دو کشور را مورد تبادل و گفتگو قرار داد.

وزیر خارجه: ایران می‌تواند کمبود برق لبنان را رفع کند

در این دیدار حسین امیرعبداللهیان ضمن تبریک به مناسبت تشکیل دولت جدید در لبنان، نقش سازنده مجلس نمایندگان و ریاست آن در تشکیل دولت جدید و گام برداشتن در جهت تحکیم وحدت ملی را مورد ستایش قرار داد و بار دیگر درگذشت همسر امام موسی صدر را تسلیت گفت.

وزیر امور خارجه کشورمان تقویت دوستان جمهوری اسلامی ایران را یکی از محورهای اصلی سیاست های دولت جدید ایران خواند و تاکید کرد جمهوری اسلامی ایران آماده فراهم آوردن زمینه گسترش همکاری های دو کشور و تشویق فعالان اقتصادی ایران برای حضور در لبنان است.

امیرعبداللهیان تاکید کرد وزارت نیروی جمهوری اسلامی ایران آمادگی دارد با اجرای پروژه های مختلف در لبنان مشکل کمبود برق این کشور را برطرف نماید. همچنین شرکت‌های فنی و مهندسی ایران توانایی ارائه خدمات به بازار لبنان با کیفیتی در سطح بالای جهانی و با قیمت پایین‌تر را دارند.

نبیه بری نیز ضمن تشکر از پیام های تبریک مقامات ایرانی به مناسبت تشکیل دولت جدید در لبنان و ابراز خرسندی از سفر وزیر امور خارجه کشورمان، روابط خوب و همکاری کشورش با ایران و روابط خوب و همکاری کشورش با جمهوری اسلامی ایران و دریافت خدمات فنی و مهندسی از ایران در زمینه های مختلف را یک ضرورت برای توسعه لبنان توصیف نمود.

وی افزود: ما معتقدیم که دوست را باید در زمان سختی ها شناخت و ایران کشوری بوده است که در زمان های دشوار در کنار لبنان بوده و به تحکیم و ارتقاء جایگاه آن در منطقه مساعدت کرده است.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  اموال گردشگر ایرلندی را در قزوین دزدیدند

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *