انتقادات به ماه عسل و یاسمین اشکی ادامه دارد انتقادات به ماه عسل و یاسمین اشکی ادامه دارد | آوتاف
خانه / اخبار داغ / انتقادات به ماه عسل و یاسمین اشکی ادامه دارد

انتقادات به ماه عسل و یاسمین اشکی ادامه دارد

برترین ها: برنامه «ماه عسل» در روز سه‌شنبه ۸ خرداد، فردی به نام «یاسمین اشکی» با سابقه یک دهه بیماری ناشناخته با علائمی مشابه ایدز را دعوت کرد که به تازگی و بعد از کنترل حداقلی بیماری (به تعبیر پزشک آمریکایی چیزی شبیه معجزه) به کشور بازگشته است.

میهمان برنامه مدعی می‌شود در ۱۷ سالگی به بیماری «ژنتیکی» ای مبتلا شده که علائمش شبیه ایدز بوده و از ۱۴۰ بیمار مشابه در یک کلینیک آمریکایی، تنها او زنده مانده و به دلیل تشابه بیماری‌اش با ایدز، «نذر» کرده تا زنده است «مردم ایران» را از خطرات «ایدز» و بیماری های مقاربتی آگاه کند

انتقادات به ماه عسل و یاسمین اشکی ادامه دارد

به همین منظور، و با همراهی برنامه ماه عسل، به‌عنوان یک سلبریتی در حوزه آسیب‌های اجتماعی معرفی و از مردم تقاضای کمک مالی می‌کند.

بعدتر روزنامه های اصولگرای جوان و صبح نو در سوگیری مشترکی به «یاسمین اشکی» و برنامه «ماه عسل» حمله کرده اند و به زعم خودشان خبر از یک برنامه از پیش تعیین شده در جهت احیای سند «2030» با حضور یاسمین اشکی و…داده اند.

پروفسور کرمی مؤسس انجمن “بیوتکنولوژی” که پیش از در گفتگو با صبح نو انتقادات تندی از علیخانی کرده بود امروز هم به خبرگزاری مهر توضیحاتی را در این باره ارائه کرد که در ادامه آمده است:

«واقعاً تأسف‌بر‌انگیز است که کنار مجری یک کارشناس قرار نمی‌گیرد، این طور می‌شود که مهمان برنامه هر چیزی را که می‌خواهد می‌گوید و مجری جز تأیید کردن کاری نمی‌تواند انجام دهد چون اطلاعاتی در مورد این موضوع ندارد.

ایشان در مورد یک بیماری ژنتیکی نادر صحبت کرد که سیستم ایمنی بدن را دچار اختلال کرده، باعث تب‌های طولانی‌مدت و عجیب شده و ویژگی‌هایی شبیه به ایدز داشته است اما هرگز اسم بیماری را نگفت! چطور ممکن است شما از بیماری ژنتیکی مادرزادی صحبت کنید که اسمش را نبرید؟!

حتما بخوانید:  واکسن سرطان ساخته شد

اگرچه در بررسی‌هایی که انجام دادیم، متوجه شدیم ایشان قبلاً در مصاحبه‌ای خودش را بنیان‌گذار «کمپین ۴ دقیقه برای صلح» معرفی کرده و گفته که در زمان جنگ تحمیلی در تهران، قربانی بمباران شیمیایی هوایی عراق بوده است (البته تهران هرگز بمباران شیمیایی نشد!) طبق تحقیقات ما، اساساً داستان ایشان دروغ بود و ایشان اصلاً بیماری ژنتیکی ندارد.

امکان ندارد طرحی برای چندین بیمار در حال مرگ انجام شده باشد اما نام و نشانی از آن نباشد، حتی نام پزشک هم مشخص نباشد‌؛ طبق تحقیقات ما اساساً داستان ایشان (یاسمن اشکی) دروغ بود و ایشان اصلاً بیماری ژنتیکی ندارد‌.»

ماه عسل  که در سال های گذشته به خاطر فرم غم انگیز اجرای علیخانی آماج حملات می‌شد امسال جور دیگری نقد می شود، رسانه های نزدیک به اصولگرایان معتقدند ماه عسل اصلی‌ترین پازل سناریویی را تکمیل کرده که اجرای سند ۲۰۳۰ در کشور را هدف قرار داده است. باید ببینیم پایان این داستان به کجا می انجامد.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *