انصرافی‌های فجر؛ ده نمکی، مهدویان و هادی انصرافی‌های فجر؛ ده نمکی، مهدویان و هادی | آوتاف
خانه / اخبار داغ / انصرافی‌های فجر؛ ده نمکی، مهدویان و هادی

انصرافی‌های فجر؛ ده نمکی، مهدویان و هادی

با نزدیک شدن به ماه بهمن و جشنواره فجر کم کم فیلم هایی که قرار است در جشنواره شرکت کنند مشخص می شود. البته در این میان کارگردانانی هستند که انتظار می رفت در جشنواره فیلم خود را اکران کنند ولی اعلام کردند که در جشنواره شرکت نخواهند کرد.

مسعود ده نمکی از حضور در جشنواره فیلم فجر به منظور اکران زودتر «زندانی ها» برای مردم انصراف داد.

انصرافی‌ها؛ ده نمکی، مهدویان و حالا منوچهر هادی

مسعود ده نمکی کارگردان با انتشار پستی در صفحه شخصی خود از حضور در جشنواره فیلم فجر انصراف داد. متن پیام به این شرح است:«بعضی کار ها و فیلم ها از جنس رقابت نیستند و در فضای رقابتی، حرف اصلی آن ها گم می شود. حرف از معنویت و مفاهیم اخلاقی و عرفانی و فیلم هایی از جنس رسوایی ۱ و۲ و حالا هم زندانی ها از این گونه اند.

وقتی فیلمی جلو تر از زمان خودش باشد در چنین فضا های رقابتی دیده نمی شوند حتی اگر قابلیت های منحصر به فردی داشته باشند. مثل سکانس های زلزله «رسوایی۲» که حالا تیم سازنده این تروکاژ ها برای شرکت های معتبر خارجی کار می کنند و در جشنواره خودمان تعمدا دیده نمی شوند.

جنس حرف های فیلم «زندانی ها» علی رغم تکرار تروکاژ های منحصر به فرد و بازی های خوب همکارانم از آن جنس حرف هایی است که مخاطب عام بدون پیش داوری باید ببیند و تلاش ما بر این است که در اولین فرصت فیلم راهی اکران شود و در غیاب «زندانی ها» جوانتر های سینما فرصت حضور در بخش رقابتی جشنواره فجر را داشته باشند. این عدم حضور به معنی گلگی از کسی نیست فقط یک گام عملی است برای اکران فیلم برای عموم مردم.»

حتما بخوانید:  بیانیه دفتر ریاست جمهوری پیرامون اظهارات روحانی درباره حجاب و فضای مجازی

انصراف فیلم «رد خون» محمدحسین مهدویان

دیروز اعلام شد که جدیدترین فیلم محمدحسین مهدویان با نام «رد خون» در جشنواره امسال فجر حضور نخواهد داشت. با این‌که عوامل فیلم این خبر را نه تأیید کردند و نه تکذیب، اما شنیده شده است که «رد خون» حتی فرم جشنواره را هم پُر نکرده و از این نظر اعلام خبر عدم حضور این فیلم در جشنواره نه یک تاکتیک برای جلب توجه که خبری واقعی به نظر می‌رسد.

انصرافی‌ها؛ ده نمکی، مهدویان و حالا منوچهر هادی

پیش‌تر مسعود ده‌نمکی هم اعلام کرده بود که فیلمش را از جشنواره بیرون کشیده است؛ البته معنی بیرون‌کشیدن فیلم از جشنواره این نیست؛ چون هنوز لیست فیلم‌ها توسط هیأت انتخاب اعلام نشده است و اصلا معلوم نیست آیا قرار است «زندانی‌ها»ی ده‌نمکی برای جشنواره انتخاب شود یا نه.

انصراف «رحمان ۱۴۰۰» از رقابت در جشنواره فجر

علی سرتیپی و منوچهر هادی، تهیه کننده و کارگردان فیلم «رحمان ۱۴۰۰» با احترام به دبیر محترم جشنواره و هیئت انتخاب فیلم ها تصمیم گرفتند که فیلم را از بخش مسابقه خارج کنند تا سر فرصت بتوانند مراحل فنی و پایانی کار را انجام دهند و فیلم را با دقت بیشتری برای اکران عمومی آماده کنند.

انصرافی‌ها؛ ده نمکی، مهدویان و حالا منوچهر هادی

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *