اولین تصویر واقعی از آیفون SE ۳ اولین تصویر واقعی از آیفون SE ۳ | آوتاف
خانه / اخبار داغ / اولین تصویر واقعی از آیفون SE ۳

اولین تصویر واقعی از آیفون SE ۳

فرارو: گوشی هوشمند آینده آیفون SE 3 مدتهاست که در مرکز شایعات مربوط به تلفن‌های همراه قرار دارد و حتی چندین تصویر رندر نیز تاکنون از آن منتشر شده است، اما جان پراسر، افشاکننده مطرح دنیای فناوری که گزارش‌های او همیشه درباره محصولات اپل قابل اعتنا بوده، اکنون نخستین تصاویر واقعی از این گوشی را منتشر کرده است.

آیفون SE 3 که به عنوان جانشین آیفون SE 2 شناخته می‌شود، به احتمال زیاد در ماه مارس سال میلادی جاری راهی بازار می‌شود. اگرچه تاکنون شایعات زیادی درباره این تلفن همراه مطرح شده، اما دو گزارش متناقض در مورد طراحی آن وجود دارد؛ یکی از شایعات ادعا می‌کند که این گوشی دارای همان فرم فاکتور آیفون SE 2 خواهد بود، در حالی که شایعه دیگر می‌گوید این گوشی هوشمند دارای فرم فاکتور مدرن تری شبیه به iPhone XR خواهد بود.

در حالی که طرفداران هریک از این دو ادعا در حال نزاع با یک دیگر هستند، تصاویر زنده آیفون SE 3 از سوی جان پراسر به نقل از یک منبع ناشناس به صورت آنلاین منتشر شده است. این تصاویر زنده فاش شده نشان می‌دهد که طراحی آیفون SE 3 می‌تواند شبیه به طراحی قبلی خود باشد. این تصاویر که جان پراسر آن‌ها را در یک فیلم ویدئویی و از طریق آیپد خود به نمایش می‌گذاشت، کیفیت چندانی ندارند، با این همه هنوز می‌توان برخی جزئیات دستگاه را بازشناخت.

شما می‌توانید گوشی هوشمند را در رنگ مشکی با حاشیه‌های بالای نمایشگر و دکمه Touch ID در زیر آن ببینید. پنل نمایشگر به دلیل کیفیت ویدیو و قرار گرفتن تصویر روی آیپد کاملاً دانه دانه به نظر می‌رسد، اما نام مدل iPhone SE و نسخه نرم افزار iOS ۱۵.۲ هنوز قابل تشخیص است. این‌ها اولین تصاویر واقعی از iPhone SE 3 هستند، با این همه برخی کارشناسان هنوز مطمئن نیستند که این تصاویر واقعاً مربوط به این گوشی باشند. طبق برخی گزارشات، قرارگیری لوگوی اپل مانند آیفون ۸ کمی به سمت بالا است و مانند آیفون SE در وسط قرار ندارد. نمونه اولیه مدل ۲۰۲۲ باید طراحی جدیدتری داشته باشد و لوگوی اپل در وسط در پنل پشتی قرار گیرد. بنابراین، برخی فرضیه جعلی بودن این تصاویر را مطرح کرده اند، اما با توجه به سابقه جان پراسر، برخی دیگر نیز معتقدند که او نمی‌تواند اعتبار خود را با چنین چیزی مخدوش کند.

حتما بخوانید:  حمله اساسی رسول‌پناه به یحیی

اولین تصویر واقعی از آیفون SE ۳

مشخصات آیفون SE 3

انتظار می‌رود حاشیه‌های ضخیم بالا و پایین آیفون SE فعلی، در مدل جدید نیز حفظ شود. این بدان معناست که باید صفحه نمایش ۴.۷ اینچی با سنسور Touch ID داشته باشد. اپل می‌خواهد این صفحه نمایش کوچک را با آخرین چیپست A15 Bionic که عملکردی در سطح پرچمدار دارد و شبکه ۵G را ارائه می‌دهد، جبران کند. تصاویر جدید آیفون SE 3 نشان می‌دهد که این دستگاه روی iOS ۱۵.۲ خارج از جعبه اجرا می‌شود و ممکن است چندین گزینه ذخیره سازی داشته باشد. این گوشی همچنین می‌تواند یک سنسور دوربین پشتی تکی داشته باشد، اما عملکرد آن نسبت به نسل قبلی بهبود یافته است.

آیفون SE 3 قرار است مقرون به صرفه‌ترین گوشی جدید اپل باشد و از این رو انتظار می‌رود که طراحی ظاهری فدای قیمت شود. وبسایت فناوری ۹۱mobiles نیز به طور انحصاری فاش کرده بود که غول کوپرتینویی، آیفون SE 3 را برای آزمایش به هند وارد کرده است و ظاهراً دارای برچسب قیمتی ۳۰۰ دلاری (۲۳۰۰۰ روپیه) است که باید آن را مقرون به صرفه‌ترین پیشنهاد ۵G اپل دانست. با این حال، ما معتقدیم قیمت واقعی در زمان عرضه باید کمی بالاتر باشد. این گوشی احتمالاً در رویداد معرفی این شرکت در بهار عرضه خواهد شد، اما خبر دقیق‌تر احتمالاً طی هفته‌های آینده منتشر شود.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *