اى کاش همایون شجریان را انتخاب نمى‌کردید! اى كاش همایون شجريان را انتخاب نمى‌كرديد! | آوتاف
خانه / اخبار داغ / اى کاش همایون شجریان را انتخاب نمى‌کردید!

اى کاش همایون شجریان را انتخاب نمى‌کردید!

کانال تلگرامی سینما دیلی نوشت: مشکلات فنی پخش کنسرت آنلاین همایون شجریان با انتقادات زیادی در فضای مجازی مواجه شده. امیر کرابی(فعال روابط عمومی و تبلیغات)در این مورد نوشته: نزدیک به ١٠ روز است که تمام‌شهر و فضاى مجازى تبلیغ کنسرت آنلاین همایون شجریان و لنز ایرانسل است، چه چیزى بهتر از اینکه همراه با خانواده در روز تعطیل به تماشاى کنسرت شجریان بنشینیم ؟!

اگر مثل من هفته گذشته با اشتیاق اقدام به دانلود اپلیکیشن و خرید اشتراک لنز کرده باشید، همان لحظات اول با یک ضعف بزرگ مواجه شده اید و آن هم اینکه نه اپلیکیشن و نه سایت به درستى کار مى کنند ! پس از بارها ورود به سایت بلاخره توانستم وارد سایت شوم ! ظاهر بد و رابط کاربرى ضعیف شما را سردرگم مى‌کند! اما به بلاخره توانستم بفهمم که چگونه باید هزینه خرید بلیت آنلاین بپردازم ! با کلافگى پروسه سخت ثبت نام و خرید اشتراک را انجام دادم و تمام تجربه بد کاربرى خودم را بخاطر ذوق تماشاى کنسرت کنار گذاشتم !

امروز حوالى ساعت ٢٠:٣٠ با خانواده آماده بودیم که به تماشاى کنسرت بنشینیم، اما ورود ما به سایت غیرممکن بود و با خطاهایى عجیبى روبرو شدیم! با تغییر اپراتور اینترنت سعى کردیم وارد سایت شویم، اما حتى با اینترنت خط ایرانسل هم این امکان میسر نشد !

همین حالا که ساعت ٢٢:٣٠ است، هنوز موفق به دیدن یک فریم از این کنسرت هم نشده ایم!

این تجربه تنها براى من نبود و فقط با یک مراجعه ساده به شبکه هاى اجتماعى و صفحه لنز متوجه شکایت اکثر کاربران مى شوید! از توییت هاى اعتراضى کاربران این سوالات به میان می آید : چرا قبل از اینکه از زیرساخت خود مطمئن نیستید، اقدام به تبلیغ مى‌کنید ؟چرا ظرفیت تهیه بلیت را محدود نمی کنید تا به اندازه توان زیرساخت خود خدمت دهید ؟هزینه اعتماد مخاطبان را چگونه جبران مى کنید ؟

حتما بخوانید:  واکنش استقلال و سپاهان به صحبت‌های برانکو

برند لنز که تمام شد، اما اى کاش همایون شجریان را براى آزمون و خطا انتخاب نمى کردید!

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *