بارسلونا با فرار از شکست، صدرنشین ماند بارسلونا با فرار از شکست، صدرنشین ماند | آوتاف
خانه / اخبار داغ / بارسلونا با فرار از شکست، صدرنشین ماند

بارسلونا با فرار از شکست، صدرنشین ماند

ورزش سه: در هفته سیزدهم لالیگای اسپانیا، بارسلونا در خانه اتلتیکو متوقف شد و ایبار با نتیجه جالب ۳ بر صفر رئال مادرید را شکست داد.

در دیدار حساس بارسلونا و اتلتیکو که بسیار پربرخورد و فیزیکی بود، ابتدا اتلتیکو با گل دیگو کاستا پیش افتاد و فاصله چندانی با پیروزی نداشت اما بارسا در ثانیه های پایانی توسط عثمان دمبله به گل رسید و توانست یک امتیاز از این دیدار حساس بگیرد.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد. در ادامه بازیکنان بارسا توپ و میدان را در اختیار گرفتند اما دفاع فشرده بازیکنان میزبان، مانع از ایجاد موقعیت روی دروازه این تیم می شد.

بازی به همین ترتیب ادامه داشت و بازیکنان بارسا به جزو به دست آوردن چند ضربه آزاد و کرنر، حاصل دیگری در این دقایق نداشتند.

شکست سنگین رئال مادرید مقابل ایبار

در ادامه بازیکنان اتلتیکو هم پیش کشیدند و روی حرکات کوکه و آنتوان گریزمان، یکی دو موقعیت نصفه و نیمه روی دروازه بارسا داشتند اما آنها نیز در زدن گل توفیقی نداشتند.

در دقایق پایانی نیمه اول بار دیگر بارسا بود که به تیم برتر زمین تبدیل شد اما چیزی نمانده بود که در دقیقه ۴۳، روی اشتباه جرارد پیکه، اتلتیکو به یک گل به خودی برسد اما واکنش عالی مارک آندره تراشتگن، مانع از باز شدن دروازه بارسا شد و در نهایت این نیمه با تساوی ۰-۰ به پایان رسید.

نیمه دوم از همان دقایق ابتدایی با درگیری و بازی فیزیکی بازیکنان دو تیم آغاز شد و تنها سه دقیقه از این نیمه سپری شده بود که آنتوان گریزمان کارت زرد دریافت کرد.

حتما بخوانید:  این قاب می‌گوید که چیز‌های زیادی از دست داده‌ایم

بازی به همین ترتیب ادامه داشت و داور به دفعات مجبور شد بازی را قطع کند تا مانع از خشونت بیشتر در بازی شود. در دقیقه ۶۱، حرکت عالی گریزمان و فرار او از سمت راست که با جا ماندن یوردی آلبا همراه شد، یک موقعیت خوب برای اتلتیکو ایجاد کرد اما بازیکنان بارسا به هر ترتیب ممکن، این موقعیت خطرناک را دفع کردند.

پس از آن نوبت بارسا بود که با چند حمله خطرناک، تا آستانه باز کردن دروازه اتلتیکو پیش بروند اما هیچ یک از این موقعیت ها تبدیل به گل نشد.

در حالی که بازی به دلیل درگیری های بازیکنان دو تیم، چند بار متوقف شد، سرانجام اتلتیکو در دقیقه ۷۷ به گل برتری رسید. روی یک ضربه کرنر از آنتوان گریزمان بود که توپ روی تیر دوم به دیگو کاستا رسید و او هم با یک ضربه سر، توپ را تبدیل به گل کرد.

شکست سنگین رئال مادرید مقابل ایبار

بارسایی ها که دیگر چیزی برای از دست دادن نداشتند، در دقایق پایانی پیش کشیدند و در حالی که نزدیک بود روی یک ضدحمله، گل دوم را دریافت کنند، این عثمان دمبله بود که در دقیقه ۹۰، کار را به تساوی کشید. روی پاس خوب لیونل مسی، عثمان دمبله صاحب موقعیت شد و با یک ضربه دقیق، از بین پاهای یان اوبلاک توپ را وارد دروازه کرد.

شکست سنگین رئال مادرید مقابل ایبار

در دقایق پایانی، تلاش دو تیم برای رسیدن به گل برتری ثمری نداشت و بازی با تساوی ۱-۱ به پایان رسید.

رئال پس از دو برد متوالی در لالیگا و با تثبیت جایگاه سولاری روی نیمکت به مصاف ایبار رده سیزدهمی آمده بود. در هشت بازی قبلی برابر ایبار، هفت برد به نام رئال ثبت شده بود و یک بازی نیز با تساوی خاتمه یافته بود.

حتما بخوانید:  ثبت نام کارت سوخت المثنی آغاز شد

شکست سنگین رئال مادرید مقابل ایبار

بازی را میزبان بهتر آغاز کرد و همان دقیقه ۳ می توانست به گل برسد اما ضربه از راه دور تماشایی کیکه به تیر دروازه رئال برخورد کرد تا آه از نهاد هواداران ایبار بلند شود.

رئال یک دقیقه بعد به گل رسید اما داور گل زیبای بیل را به درستی آفساید اعلام کرد. شش دقیقه بعد کریم بنزما با گلر ایبار تک به تک شد ولی ضربه او را مدافع ایبار از روی خط بیرون کشید.

شکست سنگین رئال مادرید مقابل ایبار

شکست سنگین رئال مادرید مقابل ایبار

بازی متعادل دنبال می شد که ایبار به گل رسید. دقیقه ۱۶ پس از اینکه شوت سبایوس بلوکه شد، ایباری ها ضد حمله ای سریع را تدارک دیدند. روی همین حرکت اسکالانته توانست در چند قدمی دروازه، ایبار را پیش بیندازد. این گل ابتدا آفساید اعلام شد ولی کمک داور ویدیوئی گل را تایید کرد.

شکست سنگین رئال مادرید مقابل ایبار

پس از این گل، رئال کار را هجومی تر دنبال کرد ولی قادر به خلق موقعیت گل نبود و این ایبار بود که بازهم روی ضدحملات خطرناک تر نشان می داد. یک ضربه کاشته از بیل در دقیقه ۳۵ که با واکنش عالی گلر ایبار راهی کرنر شد بهترین بخت کهکشانی ها برای به تساوی کشاندن بازی بود. در نهایت نیمه اول با برتری ایبار به اتمام رسید.

شکست سنگین رئال مادرید مقابل ایبار

بر خلاف تصور، ایبار نیمه دوم را نیز بهتر آغاز کرد و انریک خیلی زود می توانست میزبان را به گل دوم برساند اما ضربه سر او با اختلاف اندکی راهی اوت شد.

دقیقه ۵۴ ایبار به گل دوم رسید. اشتباه اودریوسولا بیرون محوطه جریمه باعث شد توپ به کوکوریا، وینگر ایبار برسد و او هم انریک را صاحب توپ کرد تا ضربه او پس از برخورد با تیر دروازه به گل تبدیل شود.

حتما بخوانید:  اعتراض به بیانیه تروئیکای اروپایی علیه ایران

شکست سنگین رئال مادرید مقابل ایبار

روی همین صحنه اودریوسولا مصدوم شد و جای خود را به کارواخال داد.

دقیقه ۵۵ روی سانتر کارواخال و ضربه آسنسیو از چند قدمی دروازه رئال می توانست فاصله را کاهش دهد اما دروازه بان ایبار توپ را مهار کرد.

شکست سنگین رئال مادرید مقابل ایبار

دقیقه ۵۷ در عین ناباوری ایبار به گل سوم هم رسید. بازهم سانتر کوکوریا از راست باعث شد توپ در دهانه دروازه به کیکه برسد و او هم ساده ترین کار را با یک بغل پا انجام داد.

رئال به طرز عجیبی قادر به واکنش دادن نبود و ایبار همچنان تیم مسلط میدان و تیمی بود که موقعیت های خطرناک را خلق می کرد.

شکست سنگین رئال مادرید مقابل ایبار

دقیقه ۶۷ و ۶۹ رئال دوبار توسط بنزما خطرساز شد اما هر بار گلر ایبار موفق تر ظاهر شد.

دقیقه ۷۶ ایبار بازهم می توانست به گل برسد اما ضربه بیورن پای چارلز دیاز با واکنش کورتوا راهی کرنر شد. رئال همچنان تیمی بی برنامه و بدون روح نشان می داد.

در دقایق پایانی تلاش های رئال برای رسیدن به گل نتیجه نداد ضمن اینکه کورتوا و سیوهای او اجازه پرگل تر شدن شکست کهکشانی ها را ندادند تا در نهایت بازی با برتری ۳-۰ ایبار به اتمام برسد.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *