بارسلونا بدون لیونل مسی، اینتر را شکست داد بارسلونا بدون لیونل مسی، اینتر را شکست داد | آوتاف
خانه / اخبار داغ / بارسلونا بدون لیونل مسی، اینتر را شکست داد

بارسلونا بدون لیونل مسی، اینتر را شکست داد

خبرگزاری تسنیم: در ادامه دیدارهای شب دوم از هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، چهارشنبه شب در گروه‌های C، B، A و D دیدارهایی برگزار شد که در مهمترین آنها تیم در گروه B تیم فوتبال بارسلونا با نتیجه ۲ بر صفر میهمانش اینتر را شکست داد. برای بارسلونایی که لیونل مسی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت، رافینیا در دقیقه ۳۲ و جوردی آلبا در دقیقه ۸۳ گلزنی کردند.

بارسلونا با این نتیجه سومین پیروزی متوالی‌اش را کسب کرد و با ۹ امتیاز صدرنشین جدول گروه B شد. اینتر با ۶ امتیاز قبلی در رده دوم باقی ماند.

در یگر بازی مهم چهارشنبه شب از گروه C، پاری‌سن‌ژرمن در ورزشگاه پارک دو پرنس مقابل ناپولی تحت هدایت کارلو آنچلوتی، به تساوی ۲ بر ۲ رضایت داد. گل نخست این بازی را لورنزو اینسینیه در دقیقه ۲۹ برای ناپولی زد. در ادامه ماریو رویی بازیکن ناپولی در دقیقه ۶۱ به اشتباه دروازه تیم خودی را باز کرد و کار را به تساوی کشاند اما دریس مرتنس در دقیقه ۷۷ دوباره ناپولی را پیش انداخت هرچند آنخل دی‌ماریا در دقیقه سوم وقت‌های تلف شده نتیجه را مساوی کرد.

در بازی دیگر این گروه لیورپول با نتیجه ۴ بر صفر میهمان صرب خود ستاره سرخ بلگراد را شکست داد. گل‌های این دیدار را روبرتو فیرمینو در دقیقه ۲۰، محمد صلاح ۲ بار در دقایق ۴۵ و ۵۱ (از روی نقطه پنالتی) و سادیو مانه در دقیقه ۸۰ زدند.

با این نتایج در جدول گروه C تیم‌های لیورپول، ناپولی، پاری‌سن‌ژرمن و ستاره سرخ به ترتیب با ۶ امتیاز، ۵ امتیاز، ۴ امتیاز و یک امتیاز اول تا چهارم هستند.

حتما بخوانید:  بازداشت عوامل کلیپ غش‌کردن دانش‌آموز کرونایی

در مهمترین بازی گروه A نیز امشب بوروسیا دورتموند آلمان میهمانش اتلتیکومادرید اسپانیا را قاطعانه و با نتیجه ۴ بر صفر شکست داد. گل‌های این بازی را اکسل ویتسل در دقیقه ۳۸، رافائل گوئریرو دو بار در دقایق ۷۳ و ۸۹ و جیدون سانچو در دقیقه ۸۳ به ثمر رساندند.

در جدول گروه A، دورتموند ۹ امتیازی و اتلتیکومادرید ۶ امتیازی به ترتیب اول و دوم هستند و تیم‌های موناکو و بروژ هر دو با یک امتیاز در رده‌های بعدی هستند.

و اما در گروه D، پورتوی پرتغال با نتیجه ۳ بر یک لوکومتیو مسکو را شکست داد و مصاف گالاتاسرای و شالکه در ترکیه بدون گل خاتمه یافت.

در جدول گروه D، پورتو با ۷ امتیاز،‌شالکه با ۵ امتیاز، گالاتاسرای با ۴ امتیاز و لکومتیو مسکو بدون امتیاز اول تا چهارم هستند.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *