بازار داغ جدایی ستاره‌های لیگ برتری بازار داغ جدایی ستاره‌های لیگ برتری | آوتاف
خانه / اخبار داغ / بازار داغ جدایی ستاره‌های لیگ برتری

بازار داغ جدایی ستاره‌های لیگ برتری

ورزش سه: روز گذشته و در پایان بیستمین دوره رقابت‌های لیگ برتر، بازیکنان زیادی از تیم هایشان جدا شدند و احتمال جدایی تعداد دیگری نیز وجود دارد.

هفته پایانی رقابت های لیگ برتر برگزار و تکلیف قهرمان بیستمین دوره این رقابت ها نیز مشخص شد. در پایان بازی های دیروز، چهره های شاخصی از تیم های مختلف لیگ برتری جدایی خود از تیمشان را اعلام کردند که در این میان مقصد تعدادی از آنها مشخص شده ولی هنوز تیم بعدی تعدادی از آنها نیز نامشخص است.

یکی از مهمترین بازیکنان جدا شده، مدافع تیم فوتبال پرسپولیس است. محمدحسین کنعانی زادگان که از مدت ها پیش اخباری درخصوص پیوستنش به الاهلی قطر به گوش رسیده بود، شب گذشته و در حاشیه جشن قهرمانی این تیم، به صورت رسمی خبر از جدایی خود از جمع سرخپوشان داد.

بازار داغ جدایی ستاره‌های لیگ برتری

پس از اینکه در تابستان گذشته شجاع خلیل زاده از جمع پرسپولیسی ها جدا شد، حالا کنعانی زادگان نیز به دیگر مدافعی تبدیل می شود که پس از کسب عنوان قهرمانی با سرخپوشان، راهی لیگ قطر می شود. شب گذشته جعفر سمیعی مدیرعامل پرسپولیس نیز جدایی کنعانی زادگان را تأیید کرد تا او نخستین بازیکنی باشد که تیم قهرمان لیگ برتر را ترک می کند. البته تعدادی از بازیکنان این تیم نیز قراردادشان به تمام رسیده و تکلیف آنها طی روزهای آتی روشن می شود. وحید امیری، مهدی شیری، امید عالیشاه، کمال کامیابی نیا و احمد نوراللهی اکنون جزو نفراتی هستند که به پایان قرارداد خود با باشگاه رسیده‌اند و باید دید طی مذاکرات آتی چه شرایطی برای ادامه همکاری طرفین شکل خواهد گرفت.

حتما بخوانید:  خانواده جذاب کیارا فرانی، معروفترین بلاگر دنیا

شمار بازیکنان جدا شده در تیم نائب قهرمان لیگ زیاد بود. خبر جدایی احسان حاج صفی از سپاهان مدت هاست که در رسانه های یونانی نشر پیدا کرده و این بازیکن در فصل بعد لباس آ.ا.ک آتن یونان را بر تن خواهد کرد. کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران که حتی در این زمینه نیز پستی را در اینستاگرامش منتشر کرد.

بازار داغ جدایی ستاره‌های لیگ برتری

محمد محبی نیز دیگر ستاره تیم محرم نویدکیاست که به احتمال فراوان راهی لیگ برتر پرتغال می شود. او پس از بازی با استقلال در گفتگو با خبرنگاران جدایی اش را تأیید کرد. داستان پیوستن پیام نیازمند به پورتیموننزه نیز چند هفته قبلی تأیید شده بود. ضمن اینکه مذاکرات با کی روش استنلی به بن بست خورده و نوید کیا در نشست خبری پس از بازی دیروز اعلام کرد که به دلیل افزایش قیمت دلار، ادامه همکاری با این مهاجم میسر نیست تا بدین ترتیب این ۴ بازیکن جداییشان از سپاهان قطعی شود.

اما در این میان تکلیف یکی از ستاره های سپاهان در لیگ بیستم نامشخص است. قرارداد سروش رفیعی با زردپوشان اصفهانی به پایان رسیده و این بازیکن روز گذشته اعلام کرد که چند روزی را به استراحت می پردازد و سپس درباره آینده اش تصمیم گیری می کند. شایعاتی درخصوص احتمال بازگشت او به پرسپولیس شنیده می شود و باید دید در نهایت بهترین پاسور لیگ برتر، چه مقصدی را برای فصل بعدش انتخاب می کند.

بازار داغ جدایی ستاره‌های لیگ برتری

این جدایی های لیگ برتری تنها به داخل زمین فوتبال ختم نمی شود. تا به اینجای کار جواد نکونام و فیروز کریمی مربیانی هستند که جدایی آنها از تیم هایشان قطعی است.

حتما بخوانید:  لندکروزسواری هم سلحشورانه است، خانم ابوطالبی؟

کمالوند که به عنوان جانشین کریمی در تراکتور انتخاب شد ولی نکونام هنوز با فولاد در جام حذفی حضور دارد. سرمربی قرمزهای خوزستانی پس از بازی دیروز مقابل پدیده اعلام کرد که کارش با فولاد به پایان رسیده و در فصل بعد هدایت این تیم را برعهده نخواهد داشت. همچنین قرار است جلسه ای در اراک برای آینده کاری علیرضا منصوریان برگزار شود. ابقای علیمنصور در آلومینیوم هنوز قطعی نشده و همه چیز به نتیجه جلسات مدیریت باشگاه و منصوریان بستگی دارد.

علاوه بر اینکه جدایی بازیکنانی نظیر اسماعیل شریفات و سعید باقرپسند از آلومینیوم اراک محتمل به نظر می رسد، در این میان می توان درخصوص آینده برخی از بازیکنان حدس و گمان هایی زد که یکی از آنها امین قاسمی نژاد بازیکن پدیده مشهد است. این بازیکن که در نقل و انتقالات زمستانی تا پای امضای قرارداد با استقلال نیز پیش رفت، علاقه زیادی دارد تا راهی تهران شده و به آبی های پایتخت بپیوندد. او می تواند اولین خرید فرهاد مجیدی برای فصل بعد باشد و باید دید سرنوشت او به کجا ختم می شود.

بازار داغ جدایی ستاره‌های لیگ برتری

شاید مهمترین ستاره لیگ برتر که آینده او در فصل بعد مورد سوال قرار بگیرد، مهدی قایدی باشد. وینگر جوان و آینده دار استقلال با این تیم قرارداد دارد ولی او بارها در مصاحبه هایش اعلام کرده است تابع تصمیم باشگاه است. حتی فرهاد مجیدی نیز در صحبت هایش به صورت رسمی اعلام کرد مانع از جدایی قایدی نمی شود و اکنون چشم هواداران استقلال به تصمیم این بازیکن است.

آبی پوشان در لیگ قهرمانان آسیا و همچنین لیگ برتر آینده نیاز مبرمی به باشوی کوچک دارند و او مهره ای غیر قابل جایگزین در ترکیب تیم فرهاد مجیدی است. هنوز به درستی مشخص نیست او برای فصل بعد در استقلال می ماند یا قصد دارد لژیونر شود. به هر حال پیدا کردن جانشین برای او کار بسیار سختی است و هواداران استقلال برای فصل بعد، از مجیدی تنها قهرمانی می خواهند.

حتما بخوانید:  اعتراض به «وی‌آی‌پی نشینی» مسئول در مجلس عزا

البته نکته مهم درباره استقلال این است که در حال حاضر قرارداد ۹ بازیکن این تیم پس از پایان رقابت های جام حذفی به پایان می رسد و هنوز مدیران این تیم برای تمدید ستاره های خود اقدامی نکرده اند. بازیکنانی نظیر سیاوش یزدانی، ارسلان مطهری و فرشید اسماعیلی در صحبت هایشان از مشکلات با مدیریت باشگاه و احتمال جدایی سخن گفته اند. احمد مددی کار سختی در حفظ تیم فرهاد مجیدی دارد ولی اگر او در این امر نیز موفق نشود، مشکلاتش با هواداران استقلال بیشتر از قبل خواهد شد.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *