بازگشت باشکوه انصاری فرد به ترکیب ناتینگهام بازگشت باشکوه انصاری فرد به ترکیب ناتینگهام | آوتاف
خانه / اخبار داغ / بازگشت باشکوه انصاری فرد به ترکیب ناتینگهام

بازگشت باشکوه انصاری فرد به ترکیب ناتینگهام

خبرگزاری تسنیم: امشب (شنبه) در چارچوب هفته سی‌وششم چمپیونشیپ انگلیس تیم ناتینگهام فارست در ورزشگاه خانگی گراند سیتی پذیرای تیم هال‌سیتی بود و به پیروزی ۳ بر صفر دست یافت. کاروالیو در دقیقه ۷۲ روی پاس کریم انصاری‌فرد گل نخست بازی را به ثمر رساند.کریم انصاری‌فرد که از دقیقه ۵۹ به جای بوناتینی در ترکیب ناتینگهام فارست قرار گرفته بود در دقیقه ۷۶ زننده گل دوم تیمش بود. لولی نیز در دقیقه ۸۴ گل سوم ناتینگهام فارست را از روی نقطه پنالتی وارد دروازه هال‌سیتی کرد.

در دیگر بازی امشب نیز تیم ردینگ در بازی خانگی برابر ویگان ۳ بر ۲ پیروز شد. سوئیفت (۳+۴۵)، بارو (۸۹) و میته (۸+۹۰) برای تیم ردینگ گل زدند و ۲ گل تیم ویگان نیز در دقایق ۲۰ و ۶۴ به ثمر رسیدند. سعید عزت‌اللهی، ملی‌پوش ایرانی به دلیل مصدومیت غایب فهرست ۱۸ نفره تیم ردینگ بود.

در جدول رده‌بندی ۲۴ تیمی چمپیونشیپ انگلیس تیم ناتینگهام فارست با ۵۳ امتیاز هشتم است. تیم ردینگ نیز با اندوخته ۳۶ امتیازی رتبه ۱۹ را در اختیار دارد. در پایان این رقابت‌ها تیم‌های اول و دوم جدول رد‌ه‌بندی به لیگ برتر انگلیس راه می‌یابند و تیم‌های سوم تا ششم جدول نیز در مرحله پلی‌آف برای کسب تنها سهمیه باقی‌مانده لیگ برتر رقابت‌ خواهند کرد.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  اشک‌های کارگر هفت‌تپه: غذا نداریم بخوریم!

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *