برانکو: سنگ نه، صخره پرتاب می‌شد! برانکو: سنگ نه، صخره پرتاب می‌شد! | آوتاف
خانه / اخبار داغ / برانکو: سنگ نه، صخره پرتاب می‌شد!

برانکو: سنگ نه، صخره پرتاب می‌شد!

ایسنا: برانکو ایوانکوویچ پس از تساوی تیمش برابر استقلال خوزستان اظهار کرد: شرایط برای این بازی عادی نبود. ما نیمه اول را بدون دفاع راست بازی کردیم و نیمه دوم هم عملا بدون دفاع چپ بودیم. ۱۰ بار بازی به خاطر نه فقط سنگ بلکه پرتاب صخره متوقف شد. در نهایت هم آقای داور بعد از این همه توقف فقط چهار دقیقه وقت اضافه گرفت.

برانکو: هیچ چیزِ بازی نرمال نبود!

او در پاسخ به این سوال که چرا پرسپولیس امروز عملکرد همیشگی خود را به نمایش نگذاشت، گفت: ما می‌خواستیم بازی را ببریم و من می‌خواستم در طول بازی به بازیکنانم روحیه بدهم.

او درباره شرایط آب و هوایی اهواز هم گفت: طبیعتا در دمای ۵۰ درجه نمی‌شود بازی کرد. اما شرایط اینگونه بود و نمی‌توانستیم کاری کنیم. ۱۴ روز دیگر در آبادان همین شرایط را خواهیم داشت و به هر حال دمای این منطقه اینگونه است. قطعا با این گرما برای تیمی که هجومی بازی می‌کند و می‌خواهد ببرد، مانع بزرگی است.

همیشه تیمی که در چنین دمایی حمله می‌کند انرژی بیشتری صرف می‌کند. من در این بازی روی تیم خودم تمرکز داشتم و خیلی حریف را ندیدم. به حریف بابت کسب امتیاز تبریک می‌گویم و آرزوی موفقیت دارم.

برانکو ایوانکوویچ در پاسخ به این سوال که آیا از جایی توصیه‌ای شده بود که این دیدار با تساوی تمام شود، گفت: من نمی‌دانم شاید شما بهتر می‌دانید.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  نجات ۴۴دریانورد خارجیِ حادثه عمان توسط ایران

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *