برانکو: چرا فکر کردند مثل استقلال می‌بازیم برانکو: چرا فکر کردند مثل استقلال می‌بازیم | آوتاف
خانه / اخبار داغ / برانکو: چرا فکر کردند مثل استقلال می‌بازیم

برانکو: چرا فکر کردند مثل استقلال می‌بازیم

 خبرگزاری تسنیم: پرسپولیس با وجود اینکه در شرایطی نابرابر (از لحاظ بازیکن) به مصاف الدحیل قطر رفته بود، نمایش خوبی ارائه داد و می‌توانست بازنده هم نباشد. با این حال شکست یک بر صفر سرخپوشان مقابل الدحیل نمی‌تواند نتیجه چندان بدی برای شاگردان برانکو باشد.

سرمربی پرسپولیس بسیار امیدوار است در ورزشگاه آزادی و با کمک هواداران پرشور تیمش بتواند با اختلاف ۲ گل حریف قدر خود را شکست داده و راهی ۴ تیم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شود.

 با برانکو که در حال حاضر در کرواسی به سر می‌برد گفت‌وگویی در مورد بازی روز گذشته و همچنین آینده سرخپوشان انجام دادیم.

مقابل الدحیل نمایش امیدوارکننده‌ای داشتید و ثابت کردید که در روزهای سخت هم می‌شود خوب بازی کرد.

بله، بار دیگر به بازیکنانم افتخار می‌کنم. آنها با تمام وجودشان این بازی سخت را پشت سر گذاشتند و همه تلاش خود را کردند تا یک نتیجه خوب بگیرند. همانطور که می‌دانید ۳ بازیکن ثابت خود را از دست دادیم و از خریدهایی که داشتیم نمی‌توانستیم استفاده کنیم، با این وجود نمایش خیلی خوبی مقابل یکی از بهترین تیم‌های آسیا ارائه دادیم.

بازیکنان پرسپولیس در این مسابقه نشان دادند که کیفیت لازم را برای پوشیدن پیراهن این تیم بزرگ را دارند و توانایی این را خواهند داشت که موفقیت‌های ۳ فصل اخیر را تکرار کنند.

آنها ثابت کردند که مقابل تیم بسیار باکیفیتی چون الدحیل هم می‌توان در قطر شانس پیروزی داشت. با توجه به نتیجه‌ای که رقم خورد همه چیز برای بازی برگشت باز است و هر اتفاقی می‌تواند رخ دهد. بدون هواداران‌مان نمی‌توانیم کاری مقابل الدحیل پیش ببریم و از آنها می‌خواهم ضمن حمایت خیلی خوب از تیم پرسپولیس مسائل جوانمردانه را نیز در ورزشگاه رعایت کنند. من هم امیدوارم که برای آنها در بازی برگشت سورپرایز بزرگی داشته باشیم.

حتما بخوانید:  ویدئویی از رقص دیدنی ویل اسمیت با مادرش

بعد از شکست استقلال مقابل السد در آزادی خیلی‌ها فکر کردند چنین اتفاقی هم برای پرسپولیس در قطر رخ خواهد داد، شما این فکر را نکردید؟

من مخالف این نظر هستم، ما مثل همیشه نماینده شایسته‌ای برای ایران در آسیا بودیم. نمی‌دانم چرا چنین فکری کردند که ما مثل استقلال باخت سنگینی را خواهیم داشت. من به شاگردانم ایمان دارم و به آنها افتخار می‌کنم.

 بعد از اینکه شما و شاگردان‌تان دیدید استقلال در آزادی به آن شکل شکست خورد هیچ ترسی به وجودتان راه پیدا نکرد و این مسئله موج منفی در تیم شما به وجود نیاورد؟

ما در قطر باهوش و در واقع هوشمندانه عمل کردیم، در زمین مسابقه تمرکز بالا داشتیم درست مانند بازی برگشت‌مان در مرحله گروهی مقابل السد در ورزشگاه آزادی. الان هم کارمان تمام نشده چرا که انتظار یک بازی فوق‌العاده سخت را در ورزشگاه آزادی داریم و هر اتفاقی ممکن است در این بازی رخ دهد. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا به سلامت از این مرحله بگذریم.

برانکو: چرا فکر کردند مثل استقلال می‌بازیم

کارشناسان زیادی اعتقاد دارند که پرسپولیس همانقدر که در خط دفاع خوب عمل می‌کند در خط حمله تضعیف شده و مانند فصل پیش زهردار نیست، چقدر با این نظر موافقید؟

در خط دفاع بازیکنان با تجربه‌ای مانند حسین ماهینی، سید جلال حسینی و شجاع خلیل‌زاده داریم که به واسطه بازی زیاد در کنار هم کاملا با یکدیگر هماهنگ‌اند اما در خط هافبک و حمله اینطور نیست، شما بشار رسن را در خط میانی می‌بینید که فصل پیش به عنوان بازیکن تعویضی به میدان می‌آمد اما الان در کنار نوراللهی بازی می‌کند.

حتما بخوانید:  قهر و آشتی ویلموتس و فدراسیون در برهه‌ی حساس

احمد بعد از مدت‌ها در این فصل به ترکیب اصلی پرسپولیس راه پیدا کرده و طبیعی است برای قرار گرفتن در شرایط ایده‌آل و هماهنگی با بازیکنان کناری خود زمان بخواهد. قطعاً در خط هافبک و حمله هم بازیکنان با کیفیتی داریم و در صورت هماهنگی بیشتر شرایط بهتری پیدا خواهیم کرد.

چقدر امیدوارید در بازی برگشت با ۲ گل اختلاف الدحیل را شکست دهید؟

البته که بسیار امیدوار هستیم و توان این کار را هم داریم، کارمان بسیار سخت است اما به بازیکنانم ایمان دارم و امیدوارم در ورزشگاه آزادی همه چیز به سود تیم ما رقم بخورد.

 در شرایطی که با کمبود مهره مواجه هستید سیامک نعمتی را در بازی برگشت مقابل الدحیل به دلیل محرومیت در اختیار نخواهید داشت، این موضوع چقدر در برنامه‌های تاکتیکی شما تداخل ایجاد خواهد کرد؟

قطعاً نبود سیامک تاثیرگذار خواهد بود. او در بازی رفت نمایش خیلی خوبی داشت و بازی در سطح استاندارد و حتی رو به بالا به نمایش گذاشت. در هر صورت ما برای بازی برگشت برد می‌خواهیم و انتظار داریم بازیکنی که جای او به میدان می‌رود بتواند خواسته‌هایمان را برآورده کند.

 قرار است به زودی اردوی تیم ملی تشکیل شود و شما موافق این هستید که در این شرایط حساس و با توجه به نیازی که به بازیکنان‌تان برای بازی برگشت با الدحیل دارید اجازه خروج ملی‌پوشان‌تان را بدهید؟

من نمی‌دانم برنامه تیم ملی چیست و اصلاً سرمربی این تیم چه کسی است، به این خاطر نظری هم در این مورد ندارم.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *