برزیل ۱ – کاستاریکا ۰؛ تا دقیقه ۹۱ برزیل ۱ - کاستاریکا ۰؛ تا دقیقه ۹۱ | آوتاف
خانه / اخبار داغ / برزیل ۱ – کاستاریکا ۰؛ تا دقیقه ۹۱

برزیل ۱ – کاستاریکا ۰؛ تا دقیقه ۹۱

ایسنا: دیدار برزیل و کاستاریکا از گروه E جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه از ساعت ۱۶:۳۰ آغاز شد که نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

 

نیمه دوم این دیدار در حال پیگیری است…

 

داور: کویپرز بیورن (هلند)ورزشگاه:سن‌پترزبورگ آره‌نا

ترکیب برزیل: آلیسون بکر، فاگنر، میراندا، سیلوا، مارسلو، کاسمیرو، کوتینیو، پائولینیو، ویلیان، ژسوس و نیمار

ترکیب کاستاریکا: ناواس، آکاستا، گونسالس، دوآرته، اوویدو، گامبوئا ، بورخس، روییس، بوسمان، ونگاس و اورنا

 دو تیم فوتبال برزیل و کاستاریکا از گروه E جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه سن‌پترزبورگ روسیه برابر هم قرار گرفتند.

 

دقیقه ۱۳: حرکت بازیکنان کاستاریکا از سمت راست با پاس به بیرون همراه شد که ضربه بورخس به شکل خطرناک به بیرون رفت تا نخستین حمله بازی توسط کاستاریکا شکل بگیرد.

 

برزیل ۰ - کاستاریکا ۰؛ تا دقیقه ۲۹

 

برزیل ۰ - کاستاریکا ۰؛ تا دقیقه ۲۹

 

دقیقه ۲۷: توپ در پشت محوطه جریمه به مارسلو رسید که شوت این بازیکن به ژسوس رسید و مهاجم شماره ۹ سلسائو توپ را به تور چسباند اما داور این گل را آفساید اعلام کرد.

 

برزیل ۰ - کاستاریکا ۰؛ تا دقیقه ۴۰

 

برزیل ۰ - کاستاریکا ۰؛ تا دقیقه ۴۰

 

دقیقه ۴۱: پاس کوتینیو، مارسلو را از چپ راه انداخت و این مدافع بعد از حرکت در عرض، ضربه خود را با پا راست روانه دروازه کرد که ناواس به راحتی توپ را در اختیار گرفت.

 

نیمه دوم

دقیقه ۴۷: سانتر فاگنر در استانه دروازه به نیما رسید اما این بازیکن نتوانست ضربه مناسبی را بزند و ناواس توپ را در اختار گرفت.

دقیقه ۴۹: سانتر برزیلی‌ها با ضربه سر ژسوس به تیر دروازه برخورد کرد و در ادامه توپ به کوتینیو رسید که ضربه این بازیکن با تکل به موقع مدافع حریف به کرنر رفت.

حتما بخوانید:  واردات کفش دستِ دوم از عراق و افغانستان!

دقیقه ۵۷: حرکت برزیلی‌ها از سمت راست با پاس پائولینیو به نیمار رسید که ضربه این بازیکن با واکنش زیبای ناواس به کرنر رفت.

دقیقه ۷۳: توپ‌گیری نیمار از مدافع کاستاریکا، شماره ۱۰ سلسائو را در موقعیتی مناسب قرارداد اما ضربه کات‌دار این بازیکن درحالتی تک به تک از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

دقیقه ۷۸: ضد حمله برزیلی‌ها توپ را به ژسوس رساند و او هم نیمار را در موقعیتی تک به تک قرار داد که برهم خوردن تعادل نیمار باعث شد تا داور پنالتی اعلام کند. داور هلندی به کمک VAR نظر خود را تغییر داد و از اعلام پنالتی صرف نظر کرد.

 

برزیل ۰ - کاستاریکا ۰؛ تا دقیقه ۸۰

 

دقیقه ۹۲: سانتر مارسلو از سمت چپ با پاس با سر فیرمینو و تاثیرگذاری زسوس به کوتینیو رسید که ضربه نوک پا این بازیکن از بین پاهای ناواس به درون دروازه رفت تا گل پیروزی‌بخش برزیلی‌ها به ثمر برسد.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *