بمب خبری استقلال دوباره در ایتالیا ترکید! بمب خبری استقلال دوباره در ایتالیا ترکید! | آوتاف
خانه / اخبار داغ / بمب خبری استقلال دوباره در ایتالیا ترکید!

بمب خبری استقلال دوباره در ایتالیا ترکید!

خبرگزاری ایلنا: خبرنگار مطرح ایتالیایی اعلام کرد باشگاه استقلال تهران به دنبال بازگشت آندره آ استراماچونی به تهران است.

بعد از چند روز شایعه، امروز جیانلوکا دیمارتزیو خبرنگار ایتالیایی نزدیک به آندره استراماچونی به صورت رسمی تائید کرد باشگاه استقلال خواهان بازگرداندن این مربی به ایران است. در روزهای اخیر شایعات زیادی در این باره مطرح بوده و حالا مشخص می شود بحث بازگشت استراماچونی کاملا جدی است.

جیانلوکا دیمارزیو نوشت: باشگاه استقلال تهران دوباره برای آندره استراماچونی تلاش می‌کند. دسامبر سال ۲۰۱۹ بود که پس از شش ماه، مدیر سابق اینتر به دلیل اختلافاتی که با این باشگاه داشت، ایران را ترک کرد و باعث ناآرامی در بین هوادارانی شد که حتی امروز نیز عاشق او هستند.

از آن روز این باشگاه ایرانی خیلی تغییر کرده است: مدیرعامل جدید و هیات مدیره جدید که اکنون استراماچونی را دوباره می‌خواهند. در روزهای اخیر، مدیران استقلال به رم پرواز کردند تا پیشنهاد مهمی را به مربی ارائه دهند: یک قرارداد سالانه با ارقام بسیار بالا.

استراماچونی چند روز طول کشید تا به اتفاق خانواده خود تصمیم بگیرد. وی اخیراً برای سومین بار پدر شده است و همچنین به فکر مشکلات سفر مربوط به کووید-۱۹ است. از سوی دیگر، استراماچیونی قبل‌‌تر به کاسا دی مارزیو گفته بود: “برای من، در ایران، فقط استقلال وجود دارد”.

و در ایران قانون جدیدی نیز وجود دارد که توسط فدراسیون فوتبال وضع شده است و می‌تواند به نفع برخی خارجی‌ها از جمله استراماچونی باشد. پس از شیوع ویروس کرونا، ارز ایران (ریال) ارزش خود را از دست داده و فدراسیون فوتبال این کشور ورود افراد خارجی جدید را ممنوع اعلام کرده است، به جز کسانی که قبلاً در ایران بوده‌اند، دقیقاً مانند استراماچونی.

حتما بخوانید:  سانسور فوتبال در صداوسیما سوژه «دیلی‌میل» شد

دیمارزیو: استقلال استراماچونی را برمی‎گرداند

دیمارزیو: استقلال استراماچونی را برمی‎گرداند

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *