بهمن خاوری به اتهام ربودن رومینا اشرفی دستگیر شد بهمن خاوری به اتهام ربودن رومینا اشرفی دستگیر شد | آوتاف
خانه / اخبار داغ / بهمن خاوری به اتهام ربودن رومینا اشرفی دستگیر شد

بهمن خاوری به اتهام ربودن رومینا اشرفی دستگیر شد

خبرگزاری تسنیم: بهمن خاوری خواستگار رومینا اشرفی ساعاتی پیش به اتهام آدم‌ربایی و برخی شواهد که حاکی از نقش داشتن در عصبانیت پدر رومینا اشرفی داشت، بازداشت و تحویل مقام قضائی شد.

پیش از این برخی ادعاها به نقل از بستگان رومینا حاکی از این بود که بهمن، پس از اینکه رومینا را به خانه خواهر خود برده و بدون حضور پدر رومینا او را به عقد خود درآورد، تصاویری از خودش و رومینا در فضای مجازی منتشر کرد و پیام‌هایی به پدر رومینا فرستاد و به او گفت که رومینا حالا همسر من است. همین موضوع هم باعث عصبانیت شدید پدر رومینا شد که به قتل منجر شد.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  توئیتر ۲۳۸ اکانت مرتبط با ایران را حذف کرد

درباره ی مدیر سایت

یک دیدگاه

  1. تا همین امروز که همش حرف از مخالفت پدر رومینا به خاطر اختلاف سنی بود. بماند که بنده خدا مجبور شد تصویری از شناسنامه اش را بگذارد تا ثابت کند فردی که متولد ۲۰ بهمن ۱۳۷۰ است نمی تواند ۳۰و ۳۴ یا ۳۵ ساله باشد!!!راههای دیگری هم البته برای کشتن وجود دارد و حالا مثلا بهمن باعث عصبانیت پدر رومینا شده بهتر نبود عصبانیتش را سر همان کسی که باعث عصبانیتش شده خالی کند؟! جز این است که زنها و دخترها همیشه هم دم دستترند و هم راحتتر و کم دردسرتر می توان بهشان زور گفت؟!!یادش به خیر..روزگاری میگفتند به دور از مردانگیست با زنان جنگیدن!!!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *