به به! سردار آزمون به تیم ملی برمی‌گردد به به! سردار آزمون به تیم ملی برمی‌گردد | آوتاف
خانه / اخبار داغ / به به! سردار آزمون به تیم ملی برمی‌گردد

به به! سردار آزمون به تیم ملی برمی‌گردد

خبرگزاری فارس: اتفاقاتی که بعد از جام جهانی برای سردار آزمون رخ داد و این بازیکن به نوعی از تیم ملی کناره‌گیری کرد حالا باعث شده تا کارلوس کی‌روش و مهدی تاج برای حل این مشکل وارد عمل شوند.

سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران که برای مسابقات جام ملت‌های آسیا روی آزمون حساب کرده است در این مدت جلساتی را با مهاجم تیم ملی داشت و صحبت‌هایی را با وی انجام داد تا این بازیکن با شرایط روحی مناسب در جمع‌ ملی پوشان حاضر شود.

کی‌روش همچنین شب گذشته در نشست با تاج مشکلات سردار آزمون را به وی منتقل کرد و رئیس فدراسیون نیز قول مساعد داد تا همه گونه کمک و شرایط را برای حضور آزمون در اردوی تیم ملی انجام دهد. این در حالی است که آزمون به تازگی توسط کی‌روش به اردوی تیم ملی فرا خوانده شده است.

ماجرای خداحافظی سردار آزمون در تیم ملی انگار قرار نیست عملی شود چرا که کارلوس کی روش سرمربی پرتغالی تیم ملی که در اردوی قبلی آزمون را دعوت نکرده بود در لیست جدیدش نام مهاجم ایرانی روبین کازان را قرار داد.

او البته آزمون را در دور قبل هم به تیم ملی دعوت کرد اما مهاجم جوان تیم ملی دعوت کی روش را نپذیرفت و به نظر می رسید که کی روش حداقل برای چند اردو از نام او بگذرد که این اتفاق رخ نداد. با این حال امروز رئیس فدراسیون فوتبال پستی در اینستاگرام منتشر کرد که نشان می دهد انگار خبرهای تازه ای در راه است.

حتما بخوانید:  طعنه به مهناز افشار؛ با گربه صفتی نمکدان شکستند

تاج در اینستاگرامش امروز عکسی را گذاشت که سردار آزمون را در کنار کارلوس کی روش نشان می دهد. با توجه به این عکس به نظر می رسد که اتفاق های تازه ای در شرف وقوع است و به احتمال زیاد سردار آزمون به زودی به تیم ملی بازخواهد گشت.

به به! سردار آزمون به تیم ملی برمیگردد

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *