تا دقیقه ۵۴؛ استقلال ۱ – الدحیل ۱ تا دقیقه ۵۴؛ استقلال ۱ - الدحیل ۱ | آوتاف
خانه / اخبار داغ / تا دقیقه ۵۴؛ استقلال ۱ – الدحیل ۱

تا دقیقه ۵۴؛ استقلال ۱ – الدحیل ۱

خبرگزاری تسنیم: دیدار تیم‌های استقلال ایران و الدحیل قطر در چارچوب دیدارهای هفته پنجم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۰:۳۰ امشب (دوشبه) در ورزشگاه آزادی آغاز شد که در نیمه نخست با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

نیمه دوم این دیدار در حال پیگیری است.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، وریا غفوری، پژمان منتظری، روزبه چشمی، آرمین سهرابیان، علی کریمی، فرشید باقری، داریوش شجاعیان، پاتوسی، ایسما و مرتضی تبریزی.

ترکیب الدحیل: امینه، مهدی بن عطیه، بشام الراوی، احمد یاسر عبدالرحمن، لوئیز ماریتون جونیور، یوسف العربی، ناکاجیما شویا، عصیم عمر مادیبو، ادمیلسون جونیور سیلوا، المعز علی عبداله و حسن عفیف.

دقیقه ۷: داریوش شجاعیان با خطا روی حسن عفیف از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه ۱۲: ضربه ایستگاهی از موقعیتی مناسب برای استقلال فراهم شده بود که پاتوسی ضربه خود را مستقیم زد که توپ او به تیر دروازه خورد و در ادامه تبدیل به کرنر شد.

دقیقه ۱۳: کرنر ارسالی از سوی پاتوسی روی دروازه الدحیل در شرایط خوبی به علی کریمی رسید، اما ضربه این بازیکن از بالای دروازه به اوت رفت.

دقیقه ۱۷: موقعیت برای الدحیل روی ضربه ایستگاهی می‌توانست برای استقلال خطرساز شود، اما ضربه بشام از کنار دروازه به بیرون رفت تا این خطر از دروازه استقلال دور شود.

دقیقه ۲۱: الدحیل در موقعیتی که مشکوک به آفساید بود به محوطه جریمه استقلال رسید و یوسف العربی با حسینی تک به تک شد، اما ضربه این بازیکن را حسینی به بهترین شکل مهار کرد.

دقیقه ۲۴: آرمین سهرابیان با نفوذ از سمت چپ توپی زمینی را به محوطه جریمه ارسال کرد که به تبریزی رسید. ضربه تبریزی به سمت مخالف با فاصله کمی راهی اوت شد.

حتما بخوانید:  اعلام تمدید قرنطینه در اسپانیا با ابیاتی از سعدی

دقیقه ۳۹: شوت ناکاجیما شویا به شکل خطرناکی به سمت دروازه استقلال شلیک شد که توپ از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۴۳: نفوذ ایسما از سمت چپ به محوطه جریمه تبدیل به موقعیت خطرناکی شد که ضربه نهایی را علی کریمی به سمت دروازه شلیک شد که یک کرنر برای استقلال به دست آمد.

دقیقه ۴۷: شوت راه دور پای چپ تبریزی داخل چارچوب نبود و به بیرون رفت.

دقیقه ۴۹: پاس در عمق المعز علی از بین غفوری و دانشگر به علی عفیف رسید که ارسال زمینی او را حسینی در حالت درازکش مهار کرد.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *