تب تازه تورم؛ از پراید و دلار طلا تا گوشت قرمز تب تازه تورم؛ از پراید و دلار طلا تا گوشت قرمز | آوتاف
خانه / اخبار داغ / تب تازه تورم؛ از پراید و دلار طلا تا گوشت قرمز

تب تازه تورم؛ از پراید و دلار طلا تا گوشت قرمز

برترین‌ها: آشفتگی و تب تند تورمی در بازار خودرو، ارز و برخی کالاهای اساسی تشدید شده.

تب تند قیمت‌ها در بازار خودرو

بازار خودرو این روز‌ها آشفته‌تر از هر زمانی است، به طوری که در معاملات یک ماهه اخیر بازار خودرو به یک بازار مکاره تبدیل شده است. این دلالان هستند که با اعلام معاملات صوری به صورت لفظی نرخ اعلام می‌کنند، هدف آن‌ها این است که هر روز نرخ‌ها را بالا ببرند تا سود‌های باد آورده بیشتری نصیب آن‌ها شود.

جدول تغییرات قیمتی در بازار خودرو در بازه زمانی ۲۹ دی تا ۲۹ بهمن‌ماه را مشاهده می‌کنید.

قیمت خودروهای داخلی  ۱۳۹۸/۱۰/۲۹

تب تازه تورم؛ از پراید و دلار طلا تا گوشت قرمز

قیمت خودروهای داخلی  ۱۳۹۸/۱۱/۲۹

تب تازه گرانی‌ها؛ از پراید تا گوشت قرمز

دلار گران شد

صرافی‌های بانک‌ها از صبح امروز، بیست و نهم بهمن‌ماه، قیمت دلار را برای فروش به مردم ۱۴ هزار و ۲۰۰ تومان اعلام کرده‌اند که نسبت به روز گذشته ۲۵۰ تومان افزایش داشته است. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۴ هزار و ۱۰۰ هزار تومان خریداری می‌کنند.

بر همین‌ اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها، ۱۵ هزار و ۴۰۰ تومان اعلام شده است؛ همچنین قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۴ و ۳۰۰ هزار تومان است.

سکه ۵ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان شد

هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در جریان معاملات امروز بازار آزاد تهران با قیمت ۵ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان، سکه طرح قدیم ۵ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان، نیم سکه ۲ میلیون و ۷۳۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون ۶۵۰ هزار تومان و سکه گرمی ۹۴۰ هزار تومان داد و ستد شد.

حتما بخوانید:  بهرام بیضایی به یادِ استاد شجریان سرود

همچنین قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی یک هزار و ۵۸۵ دلار و و ۷۵ سنت و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۵۳۶ هزار و ۷۲۶ تومان است.

گوشت گران شد؛ قیمت از مرز ۱۰۰ هزارتومان گذشت

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی از افزایش ۱۰ هزارتومانی قیمت گوشت گوسفندی در بازار خبر داد و گفت: شرایط بازار گوشت طی یکی دو هفته اخیر متلاطم بوده و در حدود ۱۰ روز اخیر قیمت هرکیلوگرم گوشت گوسفندی ۱۰ هزارتومان افزایش یافته است.

وی ادامه داد: قیمت هر کیلوگرم شقه بدون دنبه خرید مغازه دار از ۸۲ هزارتومان به ۹۲ هزارتومان رسیده که این کالا با اعمال ۱۰ درصد سود به مصرف کنندگان عرضه می‌شود (قیمت برای مصرف کننده با اعمال ۱۰ درصد سود ۱۰۱ هزار و ۲۰۰ تومان است).

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *