ترافیک در جاده شمال، امان از مردم عشقِ دریا ترافیک در جاده شمال، امان از مردم عشقِ دریا | آوتاف
خانه / اخبار داغ / ترافیک در جاده شمال، امان از مردم عشقِ دریا

ترافیک در جاده شمال، امان از مردم عشقِ دریا

خبرگزاری ایرنا: برگشت مسافران از تعطیلات آخر هفته پاییزی مازندران ، تردد در محورهای اصلی این خطه شمال کشور به پایتخت را نیمه سنگین و پرحجم کرد.

بیشترین ترافیک در محورهای سه گانه مازندران به تهران ( هزار، سوادکوه و کندوان ) را مسیر های قائمشهر- تهران ( سوادکوه) و آمل به تهران ( هراز) به خود اختصاص دادند به طوری ترافیک در اکثر مسیرهای این دو محور نیمه سنگین و پرحجم است.

گزارش شامگاه جمعه مرکز مدیریت راههای مازندران نشان می دهد که ترافیک در محور هراز از پارک جنگلی تا سه راهی چلاو مسیر شمال به جنوب( آمل- تهران) و تونل وانا تا تکاور نیمه سنگین و در سایر مسیرهای این محور پرحجم است.

براساس این گزارش از لحاظ وضعیت جوی هم جاده هراز حوالی منطقه چم مه آلود و تردد خودروها با کندی انجام می شود.

مرکز مدیریت راههای مازندران تردد در محور سوادکوه ( قائمشهر به تهران) را در مسیرهای منتهی به تونل شیرگاه تا گرزیل خیل نیمه سنگین و در سایر مسیرها پرحجم اعلام کرد.

این مرکز شرایط آب و هوایی را در این محور در محدوده گدوک با مه غلیط اعلام کرده که تردد در این محدوده نیز با کندی در حال انجام است.

تردد خودرویی در مسیر ساری – سمنان روان و عادی برقرار است و اکثر مسیر این محور منتهی به دلیل مه آلودگی تردد کند برقرار است.

محور کندوان ( چالوس- کرج) به دلیل یک طرفه شدن محور از عصر امروز تردد روان و عادی دارد و از لحاظ جوی نیز مشکلی وجود ندارد.

مازندران ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر محوراصلی و فرعی دارد که سه هزار و ۶۰۰ کیلومتر آن را محور اصلی تشکیل می دهد.

حتما بخوانید:  خبر آزادی «مهدی حاجتی» تکذیب شد

براساس آمار در نیمه نخست سال جاری ۳۳۸ میلیون تردد در محورهای مازندران به ثبت رسید که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۸ درصد تردد ها بیشتر شد و بیشترین تردد مربوط به محور هراز است.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *