ترامپ، معترضان آمریکا را «جانی و آدمکش» خواند! ترامپ، معترضان آمریکا را «جانی و آدمکش» خواند! | آوتاف
خانه / اخبار داغ / ترامپ، معترضان آمریکا را «جانی و آدمکش» خواند!

ترامپ، معترضان آمریکا را «جانی و آدمکش» خواند!

خبرگزاری مهر به نقل از رویترز: «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا روز جمعه در یک سخنرانی خطاب به حامیان خود در ایالت نیوهمپشایر ادعا کرد معترضانی که در شهر واشنگتن دی. سی و همزمان با سخنرانی وی در کنوانسیون ملی جمهوریخواه گردهمایی اعتراضی برگزار کردند، افرادی «جانی و آدمکش» هستند.

وی مدعی شد که افراد شرکت کننده در سخنرانی وی در کاخ سفید «پس از خروج از محل به درون دسته‌ای آدم کش رفته اند… افرادی که معترضان صلح جویی نبودند، بلکه آدمکش بودند».

ترامپ، معترضان آمریکا را «جانی و آدمکش» خواند!

گفتنی است که همزمان با ایراد سخنرانی ترامپ در کاخ سفید معترضان به سیاستهای نژادپرستانه وی در محوطه بیرونی کاخ سفید تظاهرات کرده و در بوق‌هایی دمیدند که صدای آن به گوش شرکت کنندگان در این سخنرانی می‌رسید.

ظرف ماههای گذشته و در پی قتل فجیع یک شهروند سیاهپوست به نام «جورج فلوید» به دست مأموران پلیس سفیدپوست در شهر مینیاپلیس ایالت مینه سوتا، شهر واشنگتن دی. سی و خیابان‌های مجاور کاخ سفید نیز همچون بسیاری از شهرهای دیگر ایالات متحده شاهد تظاهرات مکرر علیه خشونت پلیس و نژادپرستی بوده است.

افزون بر این اعتراضات، در هفته گذشته شهر کنوشا در ایالت ویسکانسین آمریکا نیز شاهد اعتراضات مدنی و خشونت آمیز علیه تیراندازی و زخمی شدن یک مرد سیاهپوست به نام «یعقوب بلیک» به دست نیروهای پلیس بود.

اما ترامپ که در تلاش برای پیروزی مجدد در انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا بوده و خود را نامزدی تابع نظم و قانون می‌خواند، خواستار سرکوب مؤثر این معترضان شده است.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  ازدواج کم می‌شود، بسته حمایتی برای مجردها

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *