ترامپ و «اون» در «هانوی» دیدار کردند ترامپ و «اون» در «هانوی» دیدار کردند | آوتاف
خانه / اخبار داغ / ترامپ و «اون» در «هانوی» دیدار کردند

ترامپ و «اون» در «هانوی» دیدار کردند

خبرگزاری فارس: «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا و «کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی روز چهارشنبه در هانوی ویتنام دیدار کردند تا دومین دیدار آنها بعد از دیدار ۲۲ خردادماه آنها در سنگاپور انجام شود.

«دونالد ترامپ» در ابتدای این دیدار به «کیم جونگ اون» گفت که دیدار با شما برای من افتخاری است. فکر می‌کنم [دیدار با کیم] بسیار موفق باشد و رابطه بسیار خوبی داشته باشیم.سران آمریکا و کره شمالی که طبق برنامه قبلی قرار بود امروز چهارشنبه در هانوی دیدار کنند، بعد از دیدار دوجانبه برای چند دقیقه کوتاه در مقابل خبرنگاران حاضر شدند و اظهاراتی درباره مذاکرات دو کشور مطرح کردند.

دیدار رهبران کره شمالی و آمریکا؛ ترامپ: برایم افتخار بود، اون: با ترامپ به نتیجه می‌رسیم

رئیس‌جمهور آمریکا با اشاره به دیدار قبلی آنها در سنگاپور گفت: دیدار اولمان بسیار موفق بود… بعضی می‌خواهند که سریع‌تر پیش برود، اما شما راضی هستید، من هم راضی‌ام».

رهبر کره شمالی هم در اظهاراتی کوتاه گفت که اطمینان دارد که دومین نشست او و رئیس‌جمهور آمریکا به نتیجه منتهی خواهد شد.

طبق برنامه اعلام شده قبلی قرار است در اولین روز از نشست دو روزه ترامپ و کیم، آنها بعد از دیداری ۲۰ دقیقه‌ای در مراسم شام کاری شرکت کنند.

اولین نشست سران آمریکا و کره شمالی در سنگاپور ۲۲ خردادماه برگزار شد و با با توافق بر سر یک سند چهار بندی درباره موضوعاتی از قبیل «خلع سلاح اتمی شبه جزیره کره» به پایان رسید.

رایزنی‌های دو طرف بعد از نشست سنگاپور تشدید شد اما اختلاف‌ها بر سر تحریم‌های آمریکا و تفسیرهای دو کشور درباره معنای «خلع سلاح اتمی در شبه جزیره کره» سبب شد که پیونگ یانگ با انتقاد ازمواضع یک جانبه واشنگتن، به آمریکا درباره احتمال از سرگیری برنامه‌ هسته‌ای خود هشدار بدهد.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  شکایت ایران از آمریکا در دادگاه لاهه

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *