تساوی یک بازی «خاص» تساوی یک بازی «خاص» | آوتاف
خانه / اخبار داغ / تساوی یک بازی «خاص»

تساوی یک بازی «خاص»

خبرآنلاین: در دیداری باقی مانده از هفته ششم رقابت های لیگ برتر بیستم، تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری سخت و نفس گیر مقابل ذوب آهن با نتیجه تساوی ۱-۱ متوقف شد.

در این مسابقه که در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی برگزار می شد، شاگردان یحیی گل محمدی بازی را هجومی و رو به جلو آغاز کردند و توانستند از همان ابتدا، ذوب آهن انتهای جدولی را به لاک دفاعی ببرند و در دقیقه ۱۷ هم قفل دروازه شهاب گردان را توسط امید عالیشاه بشکنند. عالیشاه با این گل توانست به طلسم دو ساله گل نزدنش در لیگ برتر پایان دهد.

قرمز ها بعد از این گل هم فشار حملاتشان را حفظ کردند که اگر واکنش های خوب شهاب گردان نبود، اختلاف به بیش از یک گل می رسید.

در نیمه دوم اما این ذوب آهن بود که نبض بازی را در اختیار گرفت و پرسپولیس را مجبور به عقب نشینی کرد. تیم رحمان رضایی با اتکا به حرکات علی دشتی و میلاد جهانی از جناح راست و چپ، چندین و چندبار تا آستانه باز کردن دروازه پرسپولیس پیش رفت و صاحب موقعیت های خوبی هم شد.

اما ضربات آخر ذوبی ها دقت لازم را برای گشودن دروازه حامد لک نداشت تا اینکه در دقیقه ۸۹، فرار ایوان مارکوویچ با استفاده از ضعف خط دفاعی پرسپولیس و پاس او در دهانه دروازه به جهانی رسید تا این بازیکن با ضربه ای دقیق دروازه لک را بگشاید و کار را در نهایت به تساوی بکشاند.ضمن اینکه ذوب آهن از دقیقه ۸۸ با اخراج عبدالله حسینی ۱۰ نفره شده بود.

حتما بخوانید:  مدال طلای المپیک بر گردن محمدرضا گرایی

با این نتیجه، پرسپولیس که طی روزهای اخیر از سوی رقبایش در لیگ برتر به دلیل برنامه ریزی های سازمان لیگ،تیم “خاص” نامیده شده بود، با ۱۰ امتیاز در رتبه نهم جدول قرار گرفت و شاگردان رحمان رضایی هم با ۶ امتیاز در رده پانزدهم باقی ماندند.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *