تشویق مردم به ورزش کردن با تصویری متفاوت تشویق مردم به ورزش کردن با تصویری متفاوت | آوتاف
خانه / اخبار داغ / تشویق مردم به ورزش کردن با تصویری متفاوت

تشویق مردم به ورزش کردن با تصویری متفاوت

برترین‌ها_ زهرا فکرانه: انتشار تصویری از یک روحانی که مردم را به ورزش کردن تشویق می‌کند با واکنش‌های متفاوت کاربران همراه شده است.

وی با انتشار عکسی از خود در باشگاه ورزشی نوشت: «من هم ورزشکار هستم هم ورزشکاران را دوست دارم. اینم بگم هرکسی ورزش نمیکنه جمعه کنه از ایران بره!

اصلا شاید خوب شد که نماینده اردبیل «هرکی نمیخواد جمع کنه بره» که یک زن مجری برای اولین بار از آن استفاه کرده بود را جا انداخت، این طوری پناهنده شدن ورزشکاران دیگر کمتر به چشم آمد، شوخی‌های حوالی آن، قبح رفتن را شکست و شما توانستید پیشنهاد بدهید که چه کسی می‌تواند برود یا بماند. اما تکلیف کسانی که رفتند چه شد؟

متاسفانه، برخلاف چیزی که در آن توییت گفته شد، کسانی که ورزشکار بودند از ایران رفته اند نه آن‌هایی که ورزش نمی‌کردند، علت مهاجرت آن‌ها هرچه که باشد از آمار پناهنده‌های ورزشکار کم نمی‌کند. در سال‌های اخیر که پدیده پناهندگی ورزشکاران پر رنگ‌تر شده است، شاهد رفتن کشی گیرها، تکواندوکاران و هندبالیست‌ها بودیم.

یکی از کاربر‌ها به موضوع جالبی اشاره کرده است؛ عکس گرفتن در باشگاه ورزشی که برای تمام مردان آزاد است، زنان دیگر نمی‌توانند انجام بدهند. این محدودیت، در راستای حفظ عفت در فضای مجازی است، اما واقعا نیازی هست که یک نفر با نشان دادن عکس بازو و زانو‌ خلاف آنچه که اشاره شد عمل کند؟

بله ممکن است شما ورزشکار باشید، اما سوال اینجاست که چطور مردم مانند ورزشکاران شهریه ماهانه یک باشگاه ورزشی ساده که حداقل ۴۰۰ هزار تومان است، را پرداخت کنند؟

حتما بخوانید:  عامل اقدام نامتعارف در حرم رضوی بازداشت شد

تشویق مردم به ورزش کردن با تصویری متفاوت

روحانی خوب کیست؟

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *