تشکر پدر روح‌الله زم از مدیریت بهشت زهرا تشکر پدر روح‌الله زم از مدیریت بهشت زهرا | آوتاف
خانه / اخبار داغ / تشکر پدر روح‌الله زم از مدیریت بهشت زهرا

تشکر پدر روح‌الله زم از مدیریت بهشت زهرا

انصاف نیوز: محمدعلی زم پدر روح الله زم از بهشت زهرا تشکر کرد که آلودگی ناشی از قیرپاشی افراد ناشناس بر روی سنگ قبر پسری را پاک کرده است. با این حال خواسته که با بررسی دوربین‌های مشرف به آن، عوامل این کار را شناسایی کنند.

زم در اینستاگرام نوشت:

ریاست محترم سازمان بهشت زهرا(ع)؛جناب آقای غضنفریبا سلام

احتراماً از اقدامِ به‌جا و دستور خردمندانه جنابعالی در پاک‌سازی آلودگی‌های ناشی از قیرپاشیِ عوامل ناشناخته! بر سنگ مزار زنده‌یاد روح‌الله زم سپاسگزاری می‌گردد.

امید است برخورد شایستهٔ جنابعالی با این پدیده زشت ضد فرهنگی و منکر شرعی که برخی آن را ناشی از بدفهمی و متصف به «آتش به اختیار»ی می‌دانند و با این قبیل رفتارها، موجبات تشویش خاطرات شهروندان را فراهم می‌نمایند، در دیگر دستگاه‌های حاکمیت که مشکل‌ساز «معاش و معاد» مردم گردیده‌اند، تسری و تجلی یافته و زمینه‌های بازگشت و توجه به «جمهوریت» بی‌رنگ‌شدهٔ قانون اساسی و اسباب پیدایش «تعامل» که اصلی‌ترین هدف فراموش‌شده در نظام و کشور گردیده است، فراهم گردد.

بی‌شک برای پیشگیری از این خطاها می‌توانید دوربین‌های مشرف بر این مزار را کنترل و عوامل خطاکار را شناسایی کنید و برای تبری سازمان متبوع خود، آنان را به مردم و مبادی ذیربط معرفی نمایید.

محمدعلی زمجمعه ۱۴۰۰/۱۰/۳

رونوشت: شهردار تهران

تشکر پدر روح‌الله زم از مدیریت بهشت زهرا

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  فروش قسطی نان در سیستان و بلوچستان!

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *