تصاویر دل‌انگیز از حال و هوای تهران تصاویر دل‌انگیز از حال و هوای تهران | آوتاف
خانه / اخبار داغ / تصاویر دل‌انگیز از حال و هوای تهران

تصاویر دل‌انگیز از حال و هوای تهران

برترین‌ها: همزمان با اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر بارش برف و باران در بیشتر نقاط کشور، مروز امروز هوای تهران برفی شد و  شاید تا پایان هفته هم ادامه داشته باشد. 

تصاویر دل‌انگیز از حال و هوای تهران

بارش برف و باران در بیشتر نقاط کشور

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ضمن اشاره به بارش برف و باران در بیشتر نقاط کشور طی امروز (۱۲ بهمن‌ماه) از شدت بارش در پنج استان خبر داد.

صادق ضیاییان: 

در روز سه‌شنبه (۱۲ بهمن‌ماه) با فعالیت سامانه بارشی در کشور در غالب مناطق به‌جز استان‌های اردبیل، آذربایجان شرقی و غربی، استان‌های ساحلی خزر و استان سیستان و بلوچستان و هرمزگان بارش برف و باران، وزش باد شدید موقت و در استان‌های جنوبی رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

شدت بارش در شمال و شرق خوزستان، جنوب لرستان، شمال فارس، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد است و از بعدازظهر سه شنبه(۱۲ بهمن‌ماه) به‌تدریج از سمت غرب کاهش ابر خواهیم داشت.

در سایر نقاط کشور تا روز جمعه (۱۵ بهمن‌ماه) جوی آرام خواهیم داشت و جمعه (۱۵ بهمن‌ماه) با ورود سامانه بارشی به کشور، در شمال غرب، غرب استان‌های واقع در دامنه‌های رشته کوه مرکزی البرز و مرکزی زاگرس بارش خواهیم داشت.

آسمان تهران فردا (۱۳ بهمن ماه) صاف تا قسمت ابری و گاهی وزش باد با حداقل دمای صفر و حداکثر دمای ۱۱ درجه سانتیگراد و طی پنج‌شنبه (۱۴ بهمن ماه) قسمتی ابری تا نیمه‌ابری همراه با غبار محلی و از بعد از ظهر به‌تدریج ابری با حداقل دمای ۳ و حداکثر دمای ۱۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

حتما بخوانید:  رانندگان تاکسی اجازه افزایش قیمت را ندارند

بارش برف در تهران

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *