تفکر ایرانی برای معرفی یک هیولای آلمانی! تفکر ایرانی برای معرفی یک هیولای آلمانی! | آوتاف
خانه / اخبار داغ / تفکر ایرانی برای معرفی یک هیولای آلمانی!

تفکر ایرانی برای معرفی یک هیولای آلمانی!

عصر ایران: منصوری به عنوان یکی از برترین تیونرهای صنعت بین المللی خودرو، همواره آثار هنری قابل تحسینی را ارائه می کند که در سبک خود متفاوت و ارزشمند هستند. این تیونر یک بار دیگر سراغ تحفه ای از آئودی رفته و آر اس۷ اسپرت بک را انتخاب کرده که در حالت استاندارد نیز جز اسپرت ترین سدان های بازار جهانی محسوب می شود.

منصوری از کد رنگ خاکستری ناردو برای این پروژه استفاده کرده و بنا بر رسم تیونر در بخش های مختلف شاهد حضور پنل های فیبرکربن هستیم. کیت بدنه جدید شرایطی را ایجاد کرده تا آر اس۷ اسپرت بک چهره ای تهاجمی تر از قبل داشته باشد. این جزئیات شامل اسپلیتر جلوی جدید و دیفیوزر حرفه ای در قسمت عقب خودرو می شود. یک اسپویلر جدید نیز در قسمت عقب خودرو نصب شده است. در نمای جانبی نیز رکاب جدید قرار گرفته که همگی از پنل های فیبرکربن تولید شده اند.

خروجی اگزوز ۴ تایی با جانمایی دو لول در هر طرف دیفیوزر برای گروه زیادی از طرفداران خودروهای اسپرت یک سبک مطلوب محسوب می شود که اینجا نیز مورد توجه تیونر قرار گرفته است.

منصوری برای جزئیات داخل کابین از رنگ آبی روشن استفاده کرده که در هماهنگی با خاکستری بدنه ترکیب بسیار مثبتی را شکل داده است. رنگ مکمل در کابین، مشکی انتخاب شده که بازهم در هماهنگی مطلوبی آبی به عنوان تم اصلی قرار دارد.

اما در رابطه با جذاب ترین قسمت یعنی پیشرانه باید به تپنده ۴ لیتری توربودوقلو ۸ سیلندر با ۷۷۰ اسب بخار خروجی و گشتاور جذاب ۱۰۰۰ نیوتن متر اشاره کنیم که خودرو را طی ۳ ثانیه از حالت توقف به سرعت ۱۰۰ کیلومتر برساعت می رساند.

حتما بخوانید:  عاملان جریمه ۶۰۷میلیون دلاری ایران به نفع کرسنت

تصاویر ارائه شده از این خودرو بسیار محدود است.

تفکر ایرانی برای معرفی یک هیولای آلمانی!

تفکر ایرانی برای معرفی یک هیولای آلمانی!

تفکر ایرانی برای معرفی یک هیولای آلمانی!

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *