توزیع مجدد شیر رایگان در مدارس ۱۰ استان توزیع مجدد شیر رایگان در مدارس ۱۰ استان | آوتاف
خانه / اخبار داغ / توزیع مجدد شیر رایگان در مدارس ۱۰ استان

توزیع مجدد شیر رایگان در مدارس ۱۰ استان

خبرگزاری تسنیم: قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی با بیان اینکه از مهر امسال توزیع مجدد شیر رایگان در مدارس ۱۰ استان پس از ۲ سال وقفه از سر گرفته می شود، از هشدار وزارت آموزش و پرورش درباره افزایش آمار ترک تحصیل به دنبال گران شدن دفاتر دانش‌آموزی خبر داد.

حسین مدرس خیابانی در نشست خبری امروز خود با تاکید بر عدم حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی برای کاغذ کتب درسی گفت: حتماً کتب درسی ارز مورد نظر را دریافت خواهند کرد چراکه توزیع آن دارای شبکه مشخصی است و ارز تخصیصی حتماً به هدف مورد نظر و مصرف‌کننده نهایی خواهد رسید.

قائم مقام وزارت صنعت، معدن و تجارت در امور بازرگانی با بیان اینکه ارز مورد نیاز برای کتب درسی سال ۹۸ کاملا تامین شده است، از بانک مرکزی خواست تا برای اقلامی همچون دفترچه دانش‌آموزان نیز ارز مورد نظر را درنظر بگیرد.

مدرس خیابانی ادامه داد: این درحالی است که وزارت آموزش و پرورش اعلام کرده است گران شدن اقلامی همچون دفترچه‌های دانش‌آموزان باعث می‌شود تا ترک تحصیل در میان دانش‌آموزان افزایش یابد.

وی در پایان از پیشنهاد این وزارتخانه برای اجرای طرح توزیع شیر رایگان مدارس خبر داد و گفت: ما در پیشنهادی به رئیس جمهور، این طرح را ارائه داده‌ایم تا از ابتدای مهر ماه و پس از ۲ سال توقف در اجرای توزیع رایگان شیرهای دانش‌آموزی، مجدداً این طرح از سر گرفته شود.

به گفته مدرس خیابانی، این طرح در ۱۰ استان و تنها برای مدارس و مهدهای دولتی اجرا خواهد شد.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  ترامپ:آماده‌ام بدون پیش‌شرط با روحانی دیدار کنم

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *