توصیه موحدی کرمانی درباره افزایش حقوق‌ها توصیه موحدی کرمانی درباره افزایش حقوق‌ها | آوتاف
خانه / اخبار داغ / توصیه موحدی کرمانی درباره افزایش حقوق‌ها

توصیه موحدی کرمانی درباره افزایش حقوق‌ها

خبرگزاری ایسنا: خطیب نماز جمعه این هفته تهران با اشاره به کاهش قیمت دلار گفت: حالا که دلار ارزان شده، چرا کالاها را ارزان نمی کنید؟

 آیت الله موحدی کرمانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه تهران، با اشاره به واقعه تاریخی ۱۶ آذر و شهادت دانشجویان اظهار کرد: آمریکا در جنایات پهلوی سهیم است. بعد از انقلاب از هیچ تلاشی برای مقابله با جمهوری اسلامی کوتاهی نکرده است، از حمایت صدام تا تحریم‌های امروز. اما آمریکا رکورد دار شکست مقابل مردم ایران اسلامی است. ان‌شاءالله در توطئه‌های اخیر خود هم شکست خواهد خورد و همان طور که مقام معظم رهبری فرمود، آمریکا رو به زوال و نیستی است.

وی با اشاره به تقدیم بودجه سال ۹۸ توسط دولت به مجلس نیز گفت: خواهش من این است که با همدلی و هماهنگی توطئه دشمن را خنثی کنید. معنای این حرف این است که همه تلاش ما در رابطه با حفظ و افزایش اشتغال، رونق کسب و کار و تولید و همچنین افزایش صادرات معطوف شود. این موضوعات رویکرد اصلی بودجه سال ۹۸ باشد .

امام جمعه تهران افزود: سه قوه و مسئولین نسبت به کاهش هزینه‌های جاری اقدام کنند. ریخت و پاش‌ها اجلاس‌ها، پذیرایی‌ها که در شرایط کنونی کشور هیچ ضرورتی ندارد را جلوگیری کنند. این روند رو به افزایش هزینه‌های جاری باید متوقف شود.

وی تصریح کرد: تقاضای من این است که افزایش حقوق‌ها با عدل و انصاف صورت گیرد. پیشنهاد می‌کنم دولت یک مبلغ مشخص را به همه اضافه کند. من به این امر اصرار دارم و حاضرم با آقایان هرجا بخواهند بنشینم بحث کنم و ثابت کنم عدالت این است نه آن افزایش ۲۰ درصدی. خوشبختانه دولت، دولت تدبیر است. در این افرایش اقشار کم درآمد در اولویت باشند.

حتما بخوانید:  مجلس به وزیر پیشنهادی صنعت اعتماد نکرد

خطیب نماز جمعه تهران خطاب به نمایندگان مجلس گفت: پروژه‌های جدید را تصویب نکنید، اگر بودجه ای هست را به طرح‌های نیمه تمام اختصاص دهید که در رونق اقتصاد و اشتغال مؤثرتر است. در تصویب بودجه هم منافع عمومی، رضایت و رفاه عامه مردم را در نظر بگیرند.

وی افزود: مدتی است بانک مرکزی به تصویب ارز پرداخته و جای تقدیر است. اما از سوی دیگر مدتی است قیمت‌هایی که با افزایش قیمت دلار افزایش یافت، با کاهش قیمت دلار ارزان نشد. حالا که دلار ارزان شده، چرا کالاها را ارزان نمی کنید؟ طبقه مستضعف برای اداره زندگیشان ناتوان هستند. دولت محترم همان طور که بازار ارز را کنترل کرد قیمت‌ها را هم باید کنترل کنند. اصناف هم دولت را باید یاری کنند.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *