توضیح جدید واتس‌اپ درباره به روزرسانی جنجالی توضیح جدید واتس‌اپ درباره به روزرسانی جنجالی | آوتاف
خانه / اخبار داغ / توضیح جدید واتس‌اپ درباره به روزرسانی جنجالی

توضیح جدید واتس‌اپ درباره به روزرسانی جنجالی

انتخاب: در ماه ژانویه، واتس اپ با اعلام اینکه کاربران خود را مجبور به موافقت با شرایط و ضوابط جدید در مورد سیاست حفظ حریم خصوصی خود کرد، با واکنش گسترده‌ای روبرو شد. اطلاعات مرتبط با این به روزرسانی شده باعث شد که مردم فکر کنند فیس بوک محتوای گفتگوهایشان را رصد می‌کند.

پس از انفجار کاربران شبکه‌های اجتماعی در اینترنت و انتقال افراد به سمت سرویس‌هایی مانند تلگرام، واتس اپ و سایر پیام رسان ها، کاربران واتس اپ روز به روز افزایش یافتند، اما آخرین به روزرسانی واتس اپ با حواشی متعددی رو به رو شد.

توضیح جدید واتس‌اپ درباره به روزرسانی جنجالی

این حواشی تا جایی پیش رفت که برخی از کاربران تصمیم گرفتند واتس اپ را به روزرسانی نکنند، بر همین اساس نیز، این پرسش مطرح شد که اگر افراد با شرایط و ضوابط جدید واتس اپ موافقت نکنید چه اتفاقی می‌افتد. امروز، این شرکت توضیح داد که اگر بعد از ۱۵ می‌شرایط جدید را رد کنید، برای چند هفته، همچنان می‌توانید تماس و اعلان دریافت کنید، اما قادر به خواندن یا ارسال پیام از برنامه نخواهید بود.

مشخص نیست که پس از آن چه اتفاقی می‌افتد، اما واتس اپ سیاست جدیدی برای حذف حساب‌هایی دارد که ۱۲۰ روز غیرفعال هستند (اگر به روزرسانی جدید را رد کنید ممکن است به عنوان حساب غیرفعال محسوب شوید) دارد. بر خلاف تصور عمومی، واتس اپ سالهاست که برخی داده‌ها را با فیس بوک به اشتراک می‌گذارد.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  واکنش جدید مجلس به ماجرای درگیری عنابستانی

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *