توضیح درباره کُندی واکسیناسیون در ایران توضیح درباره کُندی واکسیناسیون در ایران | آوتاف
خانه / اخبار داغ / توضیح درباره کُندی واکسیناسیون در ایران

توضیح درباره کُندی واکسیناسیون در ایران

برترین‌ها: در حالی روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز طی اطلاعیه‌ای از اتمام محموله‌های دریافتی واکسن کرونا در استان و عدم تزریق واکسن تا اطلاع ثانوی خبر داده که سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا خبر توقف تزریق واکسن کرونا را تکذیب کرد.

واکسیناسیون در برخی شهرهای ایران متوقف شد؟

اتمام محموله‌های واکسن کرونا در فارس

خبرگزاری فارس گزارش داد: روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز طی اطلاعیه‌ای از اتمام محموله‌های دریافتی واکسن کرونا در استان و عدم تزریق واکسن تا اطلاع ثانوی خبر داد.

در متن این اطلاعیه آمده است: به اطلاع همشهریان می رساند با توجه به اتمام محموله های دریافتی واکسن، از امروز مورخ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ تا اطلاع ثانوی واکسیناسیون علیه کروناویروس انجام نمی شود. ادامه فرآیند واکسیناسیون به محض دریافت محموله جدید از وزارت بهداشت، از طریق همین پایگاه اینترنتی، اطلاع رسانی می شود.

وب سایت رکنا هم در خبری مدعی شده بود: مراکز بهداشت در سطح شهر تهران با نصب اطلاعیه هایی بر سر در خود خبر داده اند که واکسن کرونا موجود نیست و از شهروندان درخواست کرده اند که برای دریافت واکسن تا اطلاع ثانوی مراجعه نکنند.

واکسیناسیون در برخی شهرهای ایران متوقف شد؟

این اطلاعیه ها تنها بر روی در مراکز بهداشتی سطح شهر تهران نصب نشده است بلکه شهرهای دیگر نیز شرایط مشابه ای دارند. متوقف شدن چرخه واکسن با توجه به اینکه در استان هایی همچون هرمزگان ، مسئولان ستاد مقابله با کرونا این استان ها از اوج گیری آمار ابتلا و مرگ و احتمال شروع موج پنجم کرونا خبر می دهند بسیار خطرناک است.

ویدئویی که رکنا در همین رابطه منتشر کرده است را ببینید:

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *