جراحی خیره‌کننده‌ی بینی یک مرد ۵۷ساله جراحی خیره‌کننده‌ی بینی یک مرد ۵۷ساله | آوتاف
خانه / اخبار داغ / جراحی خیره‌کننده‌ی بینی یک مرد ۵۷ساله

جراحی خیره‌کننده‌ی بینی یک مرد ۵۷ساله

انتخاب: شاید بسیاری از افراد برای مبارزه با کرونا به استفاده از ماسک عادت کرده باشند، اما کنرادو استرادا خیلی قبل از بقیه ما به استفاده از ماسک عادت کرده است، زیرا بینی او دچار یک ناهنجاری زیبایی عجیب است.

به نقل از نیویورک پست، بینی این مرد به حدی از حالت عادی خارج شده بودکه استرادای نقاش و کارگر ساختمانی ۵۷ ساله برای خوردن و تنفس مشکل داشت، بنابراین ترجیح داد هر طور شده آن را درمان کند.

جراحی خیره‌کننده‌ی بینی یک مرد ۵۷ ساله

وی می‌گوید: “مردم به من خیره می‌شدند. کودکان از مادرانشان می‌پرسیدند که چه اتفاقی برای من افتاده است و من همیشه با استفاده از ماسک صورت بینی خود را می‌پوشاندم. “

این بینی مزاحم مانع تنفس و باعث خروپف می‌شد و از نظر عملکردی، مانعی ایجاد می‌کرد. او می‌گوید: «بینی من به لبم رسیده بود و وقتی غذا می‌خوردم، قاشق را لمس می‌کردم.»

جراحی خیره‌کننده‌ی بینی یک مرد ۵۷ ساله

همه این‌ها به لطف ملاقات تصادفی با جراح پلاستیک دکتر توماس رومو، مدیر جراحی ترمیمی پلاستیک صورت در بیمارستان لنوکس هیل، حل شد.

استرادا برای سال‌ها از تغییر شکل بینی ناشی از رینوفیما رنج می‌برد. افراد مبتلا به این عارضه به دلیل بزرگ شدن غدد چربی (چربی) پوست نوک بینی ضخیم، پر جوش و پر حفره دارند. علت این بیماری ناشناخته است، اگرچه به عنوان نوعی از روزاسه، یک بیماری التهابی پوست طبقه بندی شده است.

استرادا گفت: “من شش سال را صرف دیدن پزشکان و متخصصان پوست کرده بودم و هیچ چیز بهتر نمی‌شد. ” برای موارد شدید مانند استرادا، جراحی تنها راه کوچک کردن بینی است. اکنون استرادا پس از عمل جراحی، ظاهری کاملا جدید پیدا کردا و از تغییرات چهره خود بسیار راضی است.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  ربیعی: آب، برق و گاز برای ۳۰میلیون نفر رایگان شد

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *