جر و بحث افخمی و افشار بر سر درد زایمان جر و بحث افخمی و افشار بر سر درد زایمان | آوتاف
خانه / اخبار داغ / جر و بحث افخمی و افشار بر سر درد زایمان

جر و بحث افخمی و افشار بر سر درد زایمان

برترین‌ها: بهروز افخمی در برنامه «نقد سینما» به موضوع سیل و برخورد سلبریتی‌ها پرداخت و گفت: من فکر می‌کنم بایستی بیشتر درباره این مسائل صحبت کنیم، چرا که این قشر(سلبریتی‌ها) فکر می‌کنند بایستی راجع به هر نکته و موضوعی اظهارنظر داشته باشند. متأسفانه درست نمی‌توانند فکر کنند! تاکنون آن طور که باید از این دریچه بحث نشده و برنامه‌ای نداشته‌ایم.

حمله بهروز افخمی به مهناز افشار

افخمی در برنامه «نقد سینما» تصریح کرد: من فکر می‌کنم بایستی بیشتر درباره این مسائل صحبت کنیم، چرا که این قشر(سلبریتی‌ها) فکر می‌کنند بایستی راجع به هر نکته و موضوعی اظهارنظر داشته باشند. متأسفانه درست نمی‌توانند فکر کنند! تاکنون آن طور که باید از این دریچه بحث نشده و برنامه‌ای نداشته‌ایم.

این تبیین‌ها به خوبی انجام نشده که بازیگری مثل مهناز افشار چه فکری می‌کند به نماینده مجلس می‌گوید: «تا شما زایمان نکردی حق نداری درباره ازدواج دختران زیر ۱۷سال اظهارنظر کنی». این نماینده مجلس گفته بود دخترانی که در سن کم ازدواج می‌کنند کمتر طلاق می‌گیرند و خوشبخت‌تر هستند.

وی افزود: «خانم افشار متوجه نیست با این اظهارنظرها طرفدار سلب حق از مردم است.خصوصاً به فردی که در مقام یک قانون‌گذار، حضور دارد؛ واقعاً اگر در جایگاه یک مدرنیته و آزادیخواه صحبت می‌کند این نوع رفتار سلب حق از اظهارنظر محسوب می‌شود. اینجاست که احساس می‌کنم یا خانم افشار متوجه نیست چه رفتاری می‌کند یا باورش این است که مردم متوجه نیستند.

افخمی در پایان خاطرنشان کرد: خانم افشار با این دید باید با رومئو و ژولیت نیز مخالفت کند. چرا که این دو کاراکتر هرکدام ۱۵، ۱۶ ساله بودند که عاشق هم شدند و احتمالا خانم «افشار» به “شکسپیر” نیز می‌گوید تا زایمان نکردی نباید از این نمایشنامه‌ها بنویسی. مردم عقل دارند هر حرف بی‌فکری را عرضه کردند تا طرفداری از مدرنیسم برای خودشان دست و پا کنند، رفتار صحیحی نیست.

حتما بخوانید:  قطعی برق در برخی استان کشور

مهناز افشار در جواب به انتقادهای افخمی، در صفحه توئیتر خود نوشت:

«از دیشب ذهنم مشغول شد که آقای افخمی تو این آشفته بازار چرا جای نماینده مجلس نطق خارج از دستور کرده. یهو یادم اومد که ایشون خودش یه روزی نماینده مجلس بودن و احتمالا همینجوری هم از مردم دفاع میکردن!»

حمله بهروز افخمی به مهناز افشار

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *